- صفحه اصلی
- فوتبال ایران
- کشتی و وزنهبرداری
- توپ و تور
- رزمی
- ورزش زنان
- سایر ورزشها
- ورزش جهان
- چند رسانه ای
به گزارش میدان، در رقابتهای بخش دونفره تیم ایران متشکل از علی یزدانی و سامیار الیاسی به مصاف تیمی از فرانسه رفتند که در پایان با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴ به پیروزی دست یافتند تا گام نخست را محکم بردارند.
تنیسورهای کشورمان در بازی بعدی خود باید به مصاف تیمی دیگر از فرانسه بروند.
نمایندگان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های دیویس کاپ گروه ۳ منطقه آسیا و اقیانوسیه آماده میکنند. رقابتهایی که از ۲۲ تیرماه به میزبانی کوالالامپور مالزی آغاز خواهد شد. در این مسابقات تیم های تنیس ایران، ویتنام، اردن، سنگاپور، عربستان، فیلیپین، مالزی و ازبکستان حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر به مسابقات پلیآف گروه ۲ جهانی در سال ۲۰۲۷ صعود خواهند کرد.