کد خبر : ۲۶۲۶۹
۱۱:۳۲

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

بازگشت ببرهای مازندران به لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال نساجی مازندران با پیروزی مقابل مس شهربابک در هفته سی‌ام لیگ دسته اول، صعود خود به لیگ برتر فصل آینده را چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی کرد.
فوتبال

به گزارش میدان، نساجی مازندران در دیدار هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر دیروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان مس شهربابک بود و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد. تک گل این مسابقه را پوریا رضازاده به ثمر رساند تا شاگردان نساجی سه امتیاز ارزشمند دیگر به اندوخته خود اضافه کنند.

با این پیروزی، نساجی ۶۳ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. در سوی مقابل، مس شهربابک با ۵۸ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

همزمان، توقف صنعت نفت آبادان برابر شهرداری نوشهر باعث شد نماینده خوزستان با ۵۰ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد. با توجه به فاصله ۱۳ امتیازی نساجی با تیم سوم جدول و باقی ماندن تنها چهار هفته تا پایان مسابقات، صدرنشین لیگ دسته اول صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد.

به این ترتیب نساجی مازندران به عنوان نخستین تیم، جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران را به دست آورد.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha