- صفحه اصلی
- فوتبال ایران
- کشتی و وزنهبرداری
- توپ و تور
- رزمی
- ورزش زنان
- سایر ورزشها
- ورزش جهان
- چند رسانه ای
به گزارش میدان، گارسیا در نشست خبری پس از مسابقه گفت: انتقاد زیادی از بازیکنانم ندارم. تنها نکته این است که در این دیدار دقت لازم را نداشتیم و در گلزنی ناموفق بودیم. در بازیمان عمق کافی وجود نداشت و به طور کلی فاقد کارایی لازم بودیم.
وی با اشاره به روند مسابقه افزود: انتظار چنین دیداری را داشتم؛ مسابقهای که در آن بیش از ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داریم، سانترهای زیادی انجام میدهیم و بارها به سمت دروازه حریف شوت میزنیم. فراموش نکنید که حدود ۳۰ دقیقه نیز با یک بازیکن کمتر بازی کردیم. به همین دلیل به سختی میتوانم بازیکنانم را سرزنش کنم و تنها میتوانم بگویم که به اندازه کافی مؤثر نبودیم.
سرمربی شیاطین سرخ درباره قضاوت داور نیز اظهار داشت: به نظرم داور در دادن کارتهای زرد کمی ملایمتر عمل کرد، اما دلیل پیروز نشدن ما داوری نبود. مسئولیت این نتیجه با خودمان است.
گارسیا در پایان با نگاه به دیدار آینده تیمش برابر نیوزیلند گفت: «اکنون مهمترین موضوع این است که به خوبی ریکاوری کنیم، استراحت مناسبی داشته باشیم و برای بازی بعدی آماده شویم. من به تیمم اعتماد دارم و مطمئن هستم که واکنش خوبی نشان خواهیم داد.»