کد خبر : ۲۵۲۸۵
۱۲:۵۵

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

سلیمی: در مسابقات قهرمانی آسیا، با ۲ ملی پوش شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تاکید کرد که با نصیری و یوسفی، در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.
سلیمی: در مسابقات قهرمانی آسیا، با ۲ ملی پوش شرکت می‌کنیم

به گزارش میدان، در آستانه اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران به هند برای حضور در قهرمانی آسیا بهداد سلیمی سرمربی تیم ملی درباره وضعیت تیم و نفرات اعزام توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می‌خوانید:

وی گفت: در این رقابت‌ها با علیرضا یوسفی و علیرضا نصیری شرکت می‌کنیم. هدفمان این است که بعد از ۲ سال مصدومیت علیرضا یوسفی او را در شرایط مسابقه قرار دهیم. درنظر داریم تجربه مسابقات علیرضا نصیری را هم بالا ببریم تا در بازی‌های آسیایی و جهانی با او پخته‌تر عمل کنیم.

سلیمی ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که رخ داد اردویمان را ۸ فروردین با ۶ نفر آغاز  کردیم و الان تعداد نفرات به ۱۱ نفر رسیده است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تاکید کرد: درباره وضعیت سلامت وزنه برداران هم باید بگویم که مصدومیت جزئی از ورزش است، اما هیچ آسیب دیدگی جدی نداریم و مشکل خاصی نیست.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha