کد خبر : ۲۵۲۰۳
۱۴:۱۹

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

قهرمانی استقلال در بسکتبال بانوان

با عدم حضور تیم آکادمی سحر در بازی دوم فینال، تیم بسکتبال زنان استقلال با حکم فنی، قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد.
قهرمانی استقلال در بسکتبال بانوان

به گزارش میدان، دیدار دوم فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان که قرار بود امروز (جمعه) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن شهید کشوری میان تیم‌های استقلال و آکادمی سحر برگزار شود، انجام نشد.

در حالی که بازیکنان تیم بسکتبال زنان استقلال در زمین حاضر شده بودند تیم آکادمی سحر غیبت کرد.

بر همین اساس، نتیجه بازی به صورت شکست فنی برای آکادمی سحر ثبت شد و استقلال عنوان قهرمانی را برای نخستین بار به دست آورد‌.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha
نظرات شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
باسلام.وعرض تبریک به خانواده بزرگ بانوان استقلال کبیر وبازیکنان خوب وبی ادعا وبی نظیر.وتبریک ویژه به خانمها( جمامی.عسل خانم پورحیدری وخانم شجاعی ودیگرخانمهای پ افتخارتاجی)وهمچنین شادی روح مرحوم عنایت آتشی عزیز کا جاشون تواین مراسم خالی بود.عشق من هستید.دوستون دارم.به امیدموفقیت های بیشتر.وقهرمانی آسیا.