به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷

تهران- ایرنا- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش و جوانان به عنوان نفر اول ورزش کشور مصاحبه کرده و می‌گوید استقلال هنوز از لیگ قهرمانان حذف نشده اما فدراسیون فوتبال مصرانه بر حذف شدن استقلال تاکید دارد و این عجیب است!

محمد مومنی دوشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به عدم صدور مجور حرفه‌ای از سوی کمیته بدوی فدراسیون فدراسیون فوتبال برای استقلال اظهار داشت: ما پول آندره‌آ استراماچونی را پرداخت کردیم. استاد آن موجود است. به این مربی نامه دادیم که با توجه به تحریم‌های بانکی نمی‌توانیم پولش را به راحتی واریز کنیم و در هر کشوری که اعلام کند آمادگی این را داریم که مبلغ را به صورت نقد پرداحت کنیم اما او مخالفت کرد.

مومنی: به همان‌ دلیلی که پارسال حذف شدیم، امسال نباید حذف نشویم

وی افزود: فدراسیون فوتبال که از روز اول مدام تکرار می‌کند استقلال حذف شده، باید بداند این باشگاه که عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره کهن را یدک می‌کشد، به اعتبار شما می‌افزاید، چرا این طور درباره تیمی که ۴۰ میلیون هوادار دارد حرف می‌زنید و رفتار می‌کنید؟!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: اگر استقلال حذف شده است، فقط اعضای هیئت مدیره باشگاه مقصر نیستند. وزارت ورزش و جوانان، سازمان خصوصی سازی، بانک شهر در حل پرداخت بدهی‌های خارجی همراه باشگاه استقلال بودند و کمک کردند و از فدراسیون فوتبال نیز انتظار داریم همراه ما باشد نه اینکه این طور مدام مصاحبه کنند که استقلال مجوز نگرفته است و...

مومنی: به همان‌ دلیلی که پارسال حذف شدیم، امسال نباید حذف نشویم

وی تاکید کرد: به همان دلیلی که سال قبل از آسیا حذف شدیم، امسال نباید حذف شویم. فدراسیون فوتبال توضیح بدهد چرا سال قبل حذف شدیم!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: باشگاه استقلال ۷۰ سال اعتبار دارد. ۷۰ سال عظمت و بزرگی باشگاه استقلال را نباید نادیده بگیرند. اینکه درباره تیمی با هفت دهه افتخار به راحتی حرف می‌زنند و می‌گویند حذف شده جای تعجب دارد!

مومنی اظهار داشـت: باشگاه استقلال نا م ورزشگاه نقش جهان را به عنوان میزبان آبی‌پوشان در آسیا اعلام و بارگذاری کرد. من خودم با مدیران این ورزشگاه حرف زدم، آنها گفتند کنفدراسیون فوتبال آسیا دو ایراد از ما گرفته است؛ اول اینکه ساعت ورزشگاه وقتی نیمه اول تمام می‌شود باید قطع شود و دوم اینکه اتاق ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به جای پنج صندلی، باید هفت صندلی داشته باشد. آیا این مشکلات قابل حل شدن نبود؟ ضمن اینکه زمان داشتیم تا ورزشگاه خود را تغییر دهیم. ایراداتی که از باشگاه استقلال گرفته‌اند هم به نوبه خود عجیب است!

مومنی: به همان‌ دلیلی که پارسال حذف شدیم، امسال نباید حذف نشویم

وی افزود: به کمیته استیناف نامه ارسال کرده‌ایم و امیدوارم آنها این مسایل را درک کرده و جواب قانع‌کننده‌ای بدهند. از آنها عاجزانه خواهش می‌کنم جواب دهند. من مدیر پشت میز نیستم بلکه کف خیابان با هواداران استقلال سروکار دارم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: هوادار استقلال وقتی محمد مومنی را می‌‎بیند درباره این اتفاقات از او سوال می‌پرسد و من وظیفه خودم می‌دانم که به آنها جواب دهم. هوادار باید بداند چرا تیمش مظلوم واقع شده است. آنها باید از همه چیز باخبر باشند. باز هم تاکید می‌کنم وقتی تا ۹ خرداد ساعت ۱۲ شب وقت داریم چرا اینقدر راحت و از هفته‌ها قبل اعلام می‌کنند استقلال حذف شده است؟!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵