به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۷۶۷۱
تعداد بازدید: ۶۹۸
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مذاکرات کریم بنزما با باشگاه رئال‌مادرید برای تمدید قرارداد همچنان ادامه دارد‌.

به گزارش میدان، باشگاه رئال‌مادرید پس از ناکامی در خرید کیلیان امباپه تصمیم گرفت که مهاجمی نخرد اما عملکرد ضعیف کریم بنزما در فصل جاری باعث شده تا ضرورت خرید مهاجم بیشتر حس شود. این موضوع در حالی نمایان شده که وضعیت آینده کریم بنزما در رئال‌مادرید هنوز نامشخص است و گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با تمدید یا عدم تمدید قرارداد او با باشگاه مادریدی مطرح شده است.

 

براین اساس رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال‌مادرید خبر دادند که خود کریم بنزما امیدوار است قراردادش با این باشگاه تمدید شود و پس از ادن هازارد به بالاترین دستمزد در بین بازیکنان رئال برسد. از سوی دیگر، باشگاه رئال‌مادرید تمایلی به ارائه پیشنهاد تمدید برای بیش از یک سال ندارد و تاکید ویژه کرده که دستمزد بنزما باید همانند گذشته باشد.

 

با خروج احتمالی کریم بنزما از رئال‌مادرید حالا نشریه آ اس در گزارشی به ۶ بازیکن که آمار خوبی در خط حمله داشته‌اند، پرداخته و آن‌ها را گزینه مناسبی برای جانشینی بنزما دانسته است. مارکوس رشفورد، هری کین، ویکتور اوسیمن، جاناتان دیوید، ریچارلیسون و فورلارین بالوگان از جمله این بازیکنان هستند که ممکن است در آینده‌ای نزدیک به رئال‌مادرید بپیوندند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸