به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۷۶۴۵
تعداد بازدید: ۵۹۸
سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
تیم فوتبال بارسلونا، بدون ستاره سرشناس خود نتایج بهتری کسب کرده است.

به گزارش میدان، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا توانست با نتیجه یک بر صفر از سد والنسیا عبور کند و با توجه به تساوی رئال‌مادرید، فاصله خود را با این تیم به ۹ امتیاز برساند. رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی که در فصل نخست حضورش در بارسلونا نمایش درخشانی داشته و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد، چند بازی اخیر شاگردان ژاوی را به دلیل مصدومیت از دست داده و نتوانسته تیمش را همراهی کند. با این حال، او به تمرینات گروهی بارسلونا اضافه شده و به نظر می‌رسد شرایط بازی را پیدا کرده است.

 

نکته قابل توجه از بارسلونا در فصل جاری این است که هروقت رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی در ترکیب تیم ژاوی هرناندز حضور نداشته، این تیم بازی خود را با برد به پایان رسانده است. آمارها نشان می‌دهد که لواندوفسکی در فصل جاری ۷ بار رقابت‌های مختلف را از دست داده و بارسلونا در تمامی آن‌ها از جمله یک بازی لیگ قهرمانان اروپا، ۴ بازی لالیگا و ۲ بازی جام حذفی پیروز شده است.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا با ۶۲ امتیاز، رئال‌مادرید با ۵۳ امتیاز و اتلتیکومادرید با ۴۵ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم جدول قرار دارند و پس از آن‌ها رئال سوسیه‌داد ۴۴ امتیازی، چهارم است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷