به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶
۷۶۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۲۹
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس به خاطر یک حرکت جالب در صدر اخبار قرار گرفت.

به گزارش میدان، روز جمعه بود که ویدئویی عجیب از علیرضا بیرانوند در فضای مجازی منتشر شد. در این ویدئو که از دوربین رسمی باشگاه پرسپولیس مستقر در محل تمرین این تیم منتشر شده، علیرضا بیرانوند با یک ضربه شوت از راه دور توپ را به دخل حلقه بسکتبال کنار زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی می‌اندازد که بسیار عجیب و نادر است. این موضوع دوباره تسلط بیرانوند روی ضربات شوت و البته پرتاب‌های دست او را نشان می‌دهد.

 

با این وجود اما در جریان دیدارهای رسمی پرسپولیس اکثر ضربات شروع مجدد از کنار دروازه را نه بیرانوند بلکه مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی می‌زنند آنهم در شرایطی که بیرانوند تسلط کافی را روی زدن ضربات بلند و محکم با پا دارد.

 

پیگیری ما نشان می‌دهد دلیل این حرکت کاملا فنی است. کادرفنی پرسپولیس روی بازیسازی از عقب زمین برنامه دارد و به خاطر همین تعیین کرده که اکثر ضربات کنار دروازه این تیم توسط مدافعان مرکزی زده شود تا این تیم بتواند بازیسازی را به نحوه احسن انجام بدهد. از همین رو بیرانوند کمتر اجازه دارد که ضربات شروع مجدد کنار دروازه را خودش بزند، هرچند روی دیگر ضربات اختیار عمل کاملا در اختیار بیرانوند است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰