به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶
۷۵۴۴
تعداد بازدید: ۸۸۶
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی با صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش میدان، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در دور یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

 

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، کاتاتو، قربانی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، شهریار مغانلو

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیل‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد عمری، عیسی آل کثیر

 

کارت قرمز: در دقیقه ۱۰۰ درحالیکه لئاندرو پریرا، مهاجم پرسپولیس صاحب توپ شده بود، سیاوش یزدانی با یک تکل از پشت، پای بازیکن سرخپوش را زد تا با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شود.

 

شرح گل‌ها: در دقیقه ۱۲ سیاوش یزدانی بر روی محمد عمری، مرتکب خطای پنالتی شد که گئورگی گولسیانی آن را تبدیل به گل کرد.

در دقیقه ۴۰ یک ضربه ایستگاهی به نفع سپاهان اعلام شد که در شلوغی محوطه جریمه، دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر دروازه تیم خود را باز کرد.

در دقیقه ۵۷ عیسی آل کثیر با یک ضربه سر زیبا، دروازه پیام نیازمند را باز کرد تا سرخپوشان با یک گل پیش بیافتند.

در دقیقه ۷۴ فرشاد احمدزاده دفع ناقص علیرضا بیرانوند را تبدیل به گل کرد و بازی را به تساوی کشاند.

درحالیکه بازی در ۹۰ دقیقه به پایان رسید، دو تیم در وقت‌های اضافه به مصاف هم رفتند که در دقیقه ۹۳ وحید امیری پا به توپ وارد محوطه جریمه سپاهان شد و با یک پاس کوتاه سیامک نعمتی را در موقعیت شوتزنی قرار داد تا این بازیکن، گل سوم سرخپوشان را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۰۰ سیاوش یزدانی در محوطه جریمه سپاهان روی لئاندرو پریرا مرتکب خطای پنالتی شد که داور مسابقه با کارت زرد دوم، مدافع سپاهان را اخراج کرد. درنهایت گئورگی گولسیانی برای بار دوم پشت نقطه پنالتی ایستاد و گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

تیم‌های پارس جنوبی جم، پیکان، هوادار، استقلال ملاثانی و نساجی، طی روزهای گذشته با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده بودند و حالا پرسپولیس هم به جمع این تیم‌ها اضافه شد. البته در آخرین دیدار این مرحله فولاد و گل‌گهر سیرجان به مصاف هم خواهند رفت که به علت حضور فولاد در آسیا، زمان این بازی نامشخص است.

 

با احتساب نتیجه بازی امروز، این دو تیم تاکنون در ۸ دوره جام حذفی و در مراحل مختلف آن با هم روبرو شده‌اند که ۵ صعود سهم پرسپولیس و ۳ صعود سهم سپاهانی‌ها بوده است. نکته جالب توجه این است که در ادواری که سپاهان و پرسپولیس رودرروی هم قرار گرفته‌اند به جز یک دوره، برنده این بازی حساس در پایان رقابت‌ها قهرمان جام حذفی شده است.

 

در تیم فوتبال پرسپولیس، شیخ دیاباته و سعید صادقی، دو مهره تاثیرگذار تیم یحیی گل‌محمدی به دلیل مصدومیت به بازی امروز نرسیدند و از سوی دیگر، سپاهان هم بدون مانوئل فرناندز برابر پرسپولیس به میدان رفت.

 

گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و میلاد سرلک، بازیکنان از جمله بازیکنان پرسپولیس که سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه ورزشی خود دارند. از سوی دیگر، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو سپاهانی‌هایی بودند که در گذشته نه چندان دور پیراهن پرسپولیس را برتن داشتند و حالا در بازی امروز روبروی تیم سابق خود به میدان رفتند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰