به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۲۳۵
تعداد بازدید: ۵۴۹
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
در مورد اخطار بازیکنان استقلال اطلاعات اشتباهی از باشگاه پخش شد

به گزارش میدان، تیم استقلال در حالی هفته‌ای پر از حاشیه را پشت سر گذاشت که باخت به تراکتور در تبریز شایعات علیه اعضای این تیم را افزایش داد اما حرف و حدیث در مورد بازیکنان این تیم بیش از باخت به تراکتور اوضاع استقلال را تحت الشعاع قرار داد.

 

صحبت‌های علی فتح الله زاده مدیرعامل تیم استقلال در خصوص اخطار بازیکنان به باشگاه برای دریافت پول‌شان بر حواشی استقلال افزود و واکنش منفی بازیکنان از جمله حسین حسینی کاپیتان تیم را بر علیه مدیریت به همراه داشت.

 

این در حالی است که باشگاه استقلال در مقابل واکنش حسینی بیانیه صادر کرد اما حواشی در مورد اخطار بازیکنان به باشگاه تمام نشد و اعضای هیات مدیره نیز به دریافتی بازیکنان واکنش نشان دادند. سرانجام مشخص شد که بازیکنان داخلی استقلال اخطاری به باشگاه ندادند و حرف و حدیث‌ها در مورد بازیکنان داخلی تیم صحت ندارد.

 

گویا کوین یامگا و سیلوا دو بازیکن خارجی استقلال به دلیل شرایط خاص دریافتی‌شان که به صورت دلار است به باشگاه در مورد دریافت پولشان اخطار دادند و خواستار پرداخت به موقع مبلغ قراردادشان شدند. دو بازیکن خارجی استقلال در حالی در مورد دریافتی شان واکنش نشان دادند که به دلیل افزایش قیمت دلار پیش از این از باشگاه زمان گرفتند و این دومین اخطار آنها به باشگاه استقلال است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸