به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۷۱۲۹
تعداد بازدید: ۱۰۲۳
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
دیدار تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش میدان، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس از چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید و با ثبت این نتیجه پرسپولیس ۲۹ امتیازی شد و صدرجدول را از استقلال پس گرفت و گل‌گهر هم ۲۴ امتیازی باقی ماند.

 

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌ گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و وحید امیری

 

شرح گل‌ها: در دقیقه ۵۰ محمد عمری با جای گذاشتن آرتا یک شوت سرکش به سمت دروازه گل گهر زد که با دفع ناموفق محسن فروزان همراه شد و اولین گل پرسپولیس به ثمر رسید.

در دقیقه ۷۹ ارسال کرنر بازیکن پرسپولیس برگشت داده شد که توپ برگشتی در پشت محوطه جریمه گل‌گهر به سینا اسدبیگی رسید و این بازیکن با یک شوت دقیق برای دومین بار دروازه فروزان را باز کرد.

 

مسابقه امروز جدال پرافتخارترین تیم تاریخ ادوار لیگ، پرسپولیس و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ یعنی امیر قلعه‌نویی بود که درنهایت با برتری سرخپوشان به پایان رسید. پرسپولیس با ۹ شکست برابر قلعه‌نویی در لیگ برتر به هیچ مربی‌ای به این اندازه نباخته است و از سوی دیگر قلعه‌نویی در ۸ تقابل اخیر برابر پرسپولیس فقط یک برد به دست آورده است‌.

 

یحیی گل‌محمدی از زمانیکه به پرسپولیس برگشته و سرمربی این تیم شده هرگز برابر قلعه‌نویی و تیم‌هایش شرکت نخورده است. سرمربی سرخپوشان در دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته نتوانست گل‌گهر قلعه‌نویی را شکست دهد و هر دو بازی یک یک مساوی شد اما در دو فصل قبل آن بردهای پرگلی به دست آورده و سرمربی پرافتخار حریف را دبل هم کرده بود و حالا با پیروزی در بازی امروز این آمار مثبت را بهبود بخشید.

 

پرسپولیس برای این مسابقه هم بدون مهاجم نوک به میدان رفت. پس از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته هم مصدوم شد و مهدی عبدی و حامد پاکدل هم شرایطی نداشتند تا بتوانند یحیی را برای حضور در ترکیب اصلی مجاب کنند. از سوی دیگر امید عالیشاه که در دو بازی قبلی به عنوان مهاجم به بازی گرفته می‌شد هم مصدوم شد و این بازی را از دست داد تا یحیی گل‌محمدی با کمک جوان‌های خود در خط هافبک فاتح نبرد با شاگردان قلعه‌نویی شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲