به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۹
۶۹۵۶
تعداد بازدید: ۴۸۸
جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
یاران لیونل مسی امروز جمعه در دیداری حساس به مصاف تیم ملی هلند خواهند رفت.

به گزارش میدان، مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین که برای حمایت از تیم ملی کشورش در قطر به سر می‌برد و قصد دارد یک دوره دیگر نامزد ریاست جمهوری شود، اعلام کرد ترجیح می‌دهد آرژانتین قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شود تا اینکه به عنوان رئیس جمهور به صحنه سیاست بازگردد. او به روزنامه Ole گفت: همه چیز به نتیجه بازی امروز آرژانتین و هلند بستگی دارد و این دیدار مشخص می‌کند که یاران لیونل مسی می‌توانند تا قهرمانی پیش بروند یا خیر.

 

رئیس جمهور سابق آرژانتین در مورد مسی گفت: بسیاری از افرادی که از او انتقاد می‌کنند، نمی‌دانند او چه رهبر بزرگی است. مسی نه تنها بهترین بازیکن جهان است، بلکه ۸۰ درصد از افرادی که در دوحه حضور دارند می‌خواهند او قهرمان شود.

 

اظهار نظر عجیب رئیس جمهور سابق آرژانتین!

 

مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، تاجر و مدیر ورزشی است. یک مهندس عمران در حرفه خود، در اولین سال‌های کار خود در بخش خصوصی ساخت و ساز و صنعت خودرو در شرکت هلدینگ تجاری که توسط پدرش فرانکو ماکری تأسیس شده بود، کار کرد. ماکری در سال ۱۹۹۵ رئیس باشگاه اتلتیکو بوکاجونیورز شد و این سمت را برای سه دوره تا سال ۲۰۰۷ برعهده داشت.

 

او در سال ۲۰۱۵ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و در دور دوم، دانیل اسکیولی را با کسب ۵۱ درصد آرا شکست داد. پس از شکست مجدد در انتخابات ۲۰۱۹، ماکری به فوتبال بازگشت و ریاست اجرایی بنیاد فیفا را برعهده گرفت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷