به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۸۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۹۰
سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
ستاره دورگه ایرانی-شیلیایی مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش میدان، دو تیم شیلی و اسلواکی روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید. نکته قابل توجه از این بازی، حضور لوکاس اسدی، ستاره دورگه‌ ایرانی-شیلیایی در لیست شاگردان ادواردو بریتزو بود. این هافبک ۱۸ ساله که سابقه بازی در رده‌های پایین‌تر شیلی را در کارنامه خود دارد حالا برای اولین بار برای تیم بزرگسالان کشورش به میدان رفت و به آرزوی خود که بازی درکنار الکسیس سانچز بود، دست یافت. اسدی علاوه براینکه با عملکرد درخشان خود به تیم ملی بزرگسالان رسیده، ارزش مالی خود را به حدود یک میلیون و هشتصد هزار یورو افزایش داده که همین موضوع برای یک بازیکن ۱۸ ساله بسیار نویدبخش است.

 

فوتبالیست دورگه ایرانی هم‌بازی ستاره سابق بارسلونا شد!

 

لوکاس اسدی در رده‌های زیر ۱۵ و ۱۷ سال تیم ملی شیلی هم حضور داشته است. او سال ۲۰۱۹ در حالیکه تنها ۱۵ سال سن داشت، در لیست شیلی برای جام جهانی زیر ۱۷ سال قرار گرفت و اولین بازی خود را در این رقابت‌ها برابر فرانسه انجام داد که در نهایت خروس‌ها با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند. رودریگو آرلانو، خبرنگار معتبر آرژانتینی، اخیرا اعلام کرده بود که دو باشگاه فاینورد هلند و آگزبورگ آلمان خواهان جذب او هستند. با این حال، باشگاه یونیورسیاد شیلی قصد دارد اسدی را تا پایان فصل در تیم نگه دارد و جدایی او حداقل تا یک فصل دیگر منتفی است.

 

فوتبالیست دورگه ایرانی هم‌بازی ستاره سابق بارسلونا شد!

 

ادواردو بریتزو، سرمربی تیم ملی شیلی درباره دعوت اسدی گفت‌: اسدی از آن دسته فوتبالیست‌هایی است که با تمام توان بازی می‌کند و خواسته‌های مربیان را در زمین پیاده می‌کند. با این حال او باید تمرینات بیشتری داشته باشد و با حفظ همین روند، از یک فوتبالیست انفرادی به تیمی تبدیل شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰