به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۶۷۷۵
تعداد بازدید: ۴۶۱
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
مربی برزیلی مورد نظر باشگاه صنعت‌نفت آبادان برای سفر به ایران منتظر دستیار بدنساز خود است.

به گزارش میدان،تمرینات تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان همچنان بدون سرمربی ادامه دارد. این در حالی است که روز گذشته مدیرعامل اين باشگاه از نهایی شدن وضعیت نیمکت تیمش تا پایان هفته خبر داد.
در همین خصوص شنیدیم آبادانی‌ها بعد از توافق با تاوارس برزیلی منتظر حضور او در ایران هستند. این مربی اما برای سفر به ایران منتظر تعیین تکلیف بدنساز مورد نظر خود است. تاوارس در نظر دارد برای حضور در تیم صنعت‌نفت فقط یک بدنساز با خود بیاورد و دیگر دستیاران خود را از بین ایرانی‌ها انتخاب کند. حتی گفته شده او احتمالا با کادرفنی فعلی همکاری خواهد کرد.


به این ترتیب این مربی برزیلی منتظر دستیار بدنساز خود است تا او نیز ابتدا در برزیل به وی ملحق شود و سپس با هم برای حضور در ایران اقدام کند.
بد نیست بدانید تاوارس پیگیر شرایط تیم صنعت‌نفت برای جذب بازیکن شده و از مسئولان باشگاه خواسته اقدامی برای تقویت تیم نکنند تا او با ارزیابی تمرینات این تیم این دو جای خالی را صرف خرید بازیکن خارجی کند.

 

 بعد از انتخاب عجیب فیروز کریمی به عنوان سرمربی صنعت نفت، وی نتوانست با این تیم به نتیجه برسد و به دلیل عملکرد ضعیف از جمع آبادانی‌ها جدا شد. از این رو باشگاه صنعت‌نفت مذاکراتی را با این مربی برزیلی که در دهه ۸۰ مربی تیم سپاهان بودآغاز کرده، به توافق رسید و منتظر خصور او در ایران است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱