به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۶۵۸۶
تعداد بازدید: ۴۳۱۷
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
سرمربی سابق استقلال از پیشنهاد تیم ملی مصر و دو باشگاه بزرگ این کشور به او خبر داد.

به گزارش میدان، وینفرد شفر، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال از مذاکره برای تصدی مسئولیت فنی باشگاه‌های الاهلی و پیرامیدز علاوه بر کاندیداتوری سرمربیگری تیم ملی مصر خبر داد. شفر روز گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه المهور گفت: چند ماه پیش تماس‌هایی برای صحبت در مورد سرمربیگری تیم ملی مصر دریافت کردم و از من خواسته شد تا برنامه‌های خود را به آن‌ها ارائه کنم اما این موضوع به سرانجام نرسید و متوقف شد.

 

مربی استقلال جانشین کی‌روش می‌شود؟!

 

سرمربی سابق استقلال افزود: علاوه بر تیم ملی مصر، اخیرا از دو باشگاه بزرگ این کشور یعنی الاهلی و پیرامیدز پیشنهاداتی دریافت کردم اما با آن‌ها هم به توافق نرسیدم. زمانیکه در قطر بودم، بازی‌های مصر در مقدماتی جام جهانی تحت هدایت کارلوس کی‌روش را دنبال می‌کردم و با وجود اینکه مصر به جام جهانی راه پیدا نکرد و عملکرد رضایت‌بخشی نداشت اما بهترین تیم آفریقا است.

 

پس از برکناری رضا پرکاس از سرمربیگری نفت آبادان، شایعاتی مطرح شد که وینفرد شفر مذاکراتی را با احمد پارو، مدیرعامل نفت داشته و گزینه جدی هدایت این تیم خوزستانی است. با این حال، این سرمربی ۷۲ ساله اکنون با پیشنهاداتی از کشورهای عربستان و امارات روبرو شده و قصد دارد مجددا کار در قاره آسیا را از سر بگیرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲