به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۵۰۵
تعداد بازدید: ۱۱۲۴
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
خبرنگار معتبر اسپانیایی و نویسنده کتاب لیونل مسی، در مورد آینده فوق‌ستاره آرژانتینی اظهارنظر کرد.

به گزارش میدان، باوجود اینکه لیونل مسی تا پایان فصل جاری با پاریسن ژرمن قرارداد دارد اما حرف و حدیث‌های زیادی در مورد جدایی او از جمع پاریسی‌ها مطرح شده است. این درشرایطی است که باشگاه بارسلونا، خواهان جذب فوق‌ستاره آرژانتینی است و رویای بازگشت او را پنهان نمی‌کند. از سوی دیگر، مسی در ۱۳ بازی فصل جاری ۸ گل زده و مدیران پاریسن ژرمن به دنبال تمدید قرارداد با او هستند.

 

نویسنده کتاب مسی، تیم بعدی او را لو داد!

 

گیلم بالاگ، خبرنگار معتبر اسپانیایی و نویسنده کتاب لیونل مسی، مصاحبه‌ای با رسانه فرانسوی لوپاریزین انجام داد و در مورد آینده این ستاره ۳۵ ساله گفت: مسی در پاریس احساس خوبی دارد و خوشحال است اما تا پایان جام‌ جهانی ۲۰۲۲ هیچ تصمیمی نخواهد گرفت. در حال حاضر، احساس می‌کنم که مسی به ماندن در پاریس نزدیک‌تر از بازگشت به بارسلونا یا انتقال به میامی است.

 

بالاگ در ادامه اظهار داشت: هفته گذشته مصاحبه‌ای با ژاوی، سرمربی بارسلونا داشتم و از پرسیدم که دوست دارد با مسی کار کند یا خیر. درحالیکه دوربین قطع بود، او گفت قطعا. علاوه براین مسی می‌گوید این آخرین جام جهانی او خواهد بود اما اگر آرژانتین از او بخواهد که چهار سال دیگر هم برای کشورش بازی کند، شاید او تجدیدنظر کرده و در جام جهانی بعدی هم حضور داشته باشد!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸