به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۳۹۹
تعداد بازدید: ۷۳۴
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
بازیکن تاثیرگذار تراکتور در مورد پیشنهاد پرسپولیس به توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال تراکتور در شرایطی موفق شد در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر مقابل پرسپولیس به برتری یک بر صفر برسد که یکی از بازیکنان خوب این تیم مهدی هاشمی‌نژاد مهاجم جوان تبریزی‌ها بود. هاشمی‌نژاد در چند بازی گذشته هم جزو مهر‌های خوب تراکتور محسوب می‌شد و در بازی با پرسپولیس هم بار‌ها خط دفاع این تیم را اذیت کرد. این در شرایطی است که در فصل نقل‌وانتقالات صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن این بازیکن به پرسپولیس مطرح شده بود.

مهدی هاشمی‌نژاد در گفت و گو با میدان، در مورد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و لایق این ۳ امتیاز بودیم. خوشحالم که توانستیم با این برد به جمع تیم‌های مدعی لیگ برگردیم. امیدوارم این روند در آینده هم ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اینکه ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشته یا خیر، عنوان کرد: من الان بازیکن تراکتور هستم و تمام توانم را برای برتری و موفقیت این تیم می‌گذارم. البته این را بگویم که ماجرای پیشنهاد پرسپولیس صحت داشت و صحبت‌هایی هم شد، اما همانطور که گفتم من الان بازیکن تراکتور هستم.

مهاجم تیم تراکتور در مورد کار کردن با قربان بردیف هم خاطرنشان کرد: بردیف مربی است که با بازیکنان جوان به خوبی کار می‌کند. البته اوایل کار کردن با او سخت بود، چون چیز‌هایی از ما در تمرین می‌خواست که تا به حال تجربه نکرده بودیم، اما رفته رفته شرایط بهتر شد و ماهم به کار کردن با او عادت کردیم. به نظر تراکتور با بردیف خیلی بهتر از این هم می‌شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸