به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۱۶۷
تعداد بازدید: ۳۹۹
سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش میدان‌، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ امشب(سه‌شنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. با ثبت این نتیجه، نفت مسجدسلیمان ۵ امتیازی و استقلال ۷ امتیازی شد.

 

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن زاده، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، مسلم مجدمی، میلاد باقری، امیرحسین کریمی و اسماعیل بابایی.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، کوین یامگا و پیمان بابایی.

 

ساپینتو، سرمربی استقلال در مسابقه امشب محمدحسین زواری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و عزیزبک آمانوف، رضا میرزایی و ارسلان مطهری را هم از لیست بازی خط زده بود. این درشرایطی است که زبیر نیک‌نفس با بهبود مصدومیت خود آبی‌پوشان را در این سفر همراهی کرد اما برای این تیم به میدان نرفت. همچنین باشگاه استقلال، پیش از شروع بازی اعلام کرد که با صدور کلیه مجوزهای قانونی و استعلام نهایی انجام گرفته، سیاوش یزدانی مشکلی برای حضور در این دیدار ندارد.

 

دیدار برگشت فصل قبل دو تیم، با اینکه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما یک شب باشکوه برای استقلالی‌ها بود. شاگردان فرهادی مجیدی ضمن برگزاری مراسم جشن قهرمانی، یک فصل کامل لیگ برتر را بدون شکست به پایان رساندند و به نخستین تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل شدند که در طول فصل هیچ شکستی را متحمل نشدند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳