به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۶۰۸۹
تعداد بازدید: ۷۸۹
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
مدافع استقلال دیدار سوم تیمش را در مقابل مس کرمان نیز از دست داد.

به گزارش میدان، سیاوش یزدانی مدافع سرباز استقلال که به تازگی پس از کش و قوس فراوان به استقلال بازگشت بازی بعدی تیمش را نیز از دست داد.

 

یزدانی که تنها چند روزی است به تمرینات استقلال بازگشته است در حال حاضر شرایط مسابقه ندارد و نمی‌تواند در ترکیب استقلال به میدان برود. مدافع آبی‌ها که مدت بسیار زیادی را دور از تمرین سپری کرده است به عقیده ساپینتو سرمربی استقلال به زمان زیادی نیاز دارد تا بتواند شرایط قرار گرفتن در ترکیب دفاعی استقلال را به دست بیاورد.

 

یزدانی به دلیل مشکلات جدایی از استقلال به جهت گذراندن دوره سربازی در تمرینات تیم ملوان شرکت نکرد و در انتظار حل مشکل خدمت سربازی‌اش ماند تا توسط مازیار زارع در لیست مازاد ملوانی‌ها قرار گرفت. او پس از آن توانست از طریق کفالت پدرش کارت پایان خدمت گرفته و مجوز بازگشت به تیمش را کسب کند و به خواسته‌اش برسد.

 

این بازیکن در حال حاضر تمرینات فشرده‌ای را پشت سر می‌گذارد تا بتواند نظر مثبت ساپینتو را جلب کند. این در حالی است که سرمربی استقلال قصد دارد در بازی با مس از عارف غلامی و سیلوا به عنوان دو مدافع مرکزی تیم استفاده کند و محمدحسین مرادمند نیز جانشین روزبه چشمی در خط دفاعی تیم می‌شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰