به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳
۵۷۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۲۷
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
باشگاه منچستریونایتد در صورت عدم جذب فرانک دی یانگ، به سراغ ستاره لاتزیو خواهد رفت‌.

به گزارش میدان، باشگاه منچستریونایتد درنظر دارد در صورت شکست برای جذب فرانک دی یانگ، سرگ میلینکوویچ ساویچ، هافبک لاتزیو‌ را به اولدترافورد بیاورد. شیاطین سرخ بیش از دو ماه است که به دنبال جذب هافبک بارسلونا هستند، به طوریکه در ابتدا این دو باشگاه بر سر مبلغ مشکل داشتند اما در هفته گذشته با قراردادی به ارزش ۸۵ میلیون یورو به توافق رسیدند.

 

گزینه جایگزین منچستریونایتد در صورت عدم جذب دی یانگ مشخص شد!

 

با این حال، رسانه‌های اروپایی گزارش داده‌اند که دی یانگ نمی‌خواهد به منچستریونایتد نقل مکان کند‌. علاوه براین، چون باشگاه منچستریونایتد مطمئن نیست که آیا می‌تواند برای جذب ستاره هلندی به توافق برسد یا خیر، اکنون به سراغ گزینه‌های دیگری از جمله میلینکوویچ ساویچ رفته است. بر این اساس، به نظر نمی‌رسد ستاره لاتزیو، فصل آینده در این تیم بماند و به همین خاطر ایجنت او در حال بررسی پیشنهادهای دریافتی از باشگاه‌های مختلف است.

 

بنابراین، میلینکوویچ ساویچ به عنوان یک طرح جایگزین، در صورت عدم موفقیت منچستریونایتد در جذب فرانک دی یانگ مطرح شده است. گفتنی است که اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد که در دوران حضورش در آژاکس با دی یانگ کار می‌کرد، اصرار دارد که منچستریونایتد باید در تابستان امسال پس از امضای قرارداد با تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز، بازیکنان جدید بیشتری را به خدمت بگیرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰