به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۵۷۰۷
تعداد بازدید: ۷۴۲
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
ستاره کلمبیایی برای پیوستن به پورتو با مدیران این باشگاه مذاکره خواهد کرد.

به گزارش میدان، مطبوعات پرتغالی فاش کردند که باشگاه پورتو قصد دارد خامس رودریگز، بازیکن الریان قطر را به خدمت بگیرد. بر این اساس، نسخه کلمبیایی روزنامه مارکا به نقل از رسانه‌های پرتغالی اعلام کرد که خورخه مندز، ایجنت خامس رودریگز، طی روزهای آینده با مدیران پورتو برای بازگشت این بازیکن به پرتغال مذاکره خواهد کرد.

 

ستاره سابق رئال‌مادرید هم‌بازی طارمی می‌شود؟!

 

خامس رودریگز، در حال حاضر به همراه تیم فوتبال الریان قطر در اردوی آماده‌سازی در شهر آیندهوون هلند حضور دارد. گفتنی است که این ستاره پرتغالی علاقه‌ای به ماندن در قطر ندارد و می‌خواهد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد، به طوریکه حتی پیشنهاد تیم‌های برزیلی از جمله بوتافوگو، فلامینگو و اتلتیکو مینیرو را رد کرده است. با این وجود، خامس رودریگز در بین باشگاه‌های اروپایی مورد توجه گالاتاسرای ترکیه، رم ایتالیا و والنسیا اسپانیا قرار گرفته است.

 

شایان ذکر است که خامس رودریگز، در سال ۲۰۱۰ به پورتو پرتغال پیوست و در ۳ سال حضورش در این تیم، ۸ عنوان قهرمانی به دست آورد. با این حال به نظر می‌رسد خورخه نونو پینتو، رییس پورتو از بازگشت خامس استقبال کند چراکه این بازیکن در اولین سال حضورش در پورتو خاطرات خوبی از خود به جای گذاشته و با این تیم چهارگانه قهرمانی را به دست آورده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰