به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۵۶۴۷
تعداد بازدید: ۱۷۸۸
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
از خرید جدید بارسلونا، روز گذشته در نیوکمپ رونمایی شد.

به گزارش میدان، پس از کش‌‌و‌قوس‌های فراوان، رافینیا، ستاره برزیلی لیدزیونایتد به بارسلونا پیوست. این وینگر ۲۵ ساله، با درخشش در فصل گذشته، مورد توجه باشگاه‌های بزرگی از جمله چلسی و آرسنال قرار گرفته بود. با این وجود مراسم رونمایی او روز گذشته در ورزشگاه نیوکمپ برگزار و این بازیکن برزیلی به هواداران آبی‌و‌اناری معرفی شد. نکته جالب این مراسم تقلید رافینیا از رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا بود.

 

عکس/ تقلید جالب رافینیا از اسطوره فوتبال جهان

 

رافینیا در مراسم معارفه خود مانند رونالدینیو از یک گردن‌بند با حرف R استفاده کرد که در واقع ابتدای حرف نام این دو بازیکن است. البته رافینیا این کار را از قصد انجام داد و در مراسم رونمایی خود اعلام کرد که عشق او به رونالدینیو تاثیر زیادی در پیوستنش به بارسلونا داشته است.

 

رافینیا درباره اسطوره خود یعنی رونالدینیو گفت: من همیشه امیدوار بودم روزی بتوانم رویای کودکی خود را محقق کنم و بخشی از تیم بارسلونا باشم. وقتی رونالدینیو به اینجا آمد، بازی‌های بارسلونا را تماشا می‌کردم و او در پیوستن من به بارسلونا تاثیر زیادی داشت اما سبک بازی من با رونالدینیو متفاوت است و قرار نیست شبیه او بازی کنم. شایان ذکر است که رونالدینیو در تابستان سال ۲۰۰۳ از پاریسن ژرمن به بارسلونا پیوست و در مدت ۵ سالی که در این تیم حضور داشت، ۱۴۵ بازی انجام داد و ۷۰ گل به ثمر رساند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱