به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۵۴۷۴
تعداد بازدید: ۴۸۹
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
هافبک تیم استقلال همچنان منتظر پاسخ مسئولان این باشگاه برای حضور در کادرفنی این تیم است.

به گزارش میدان، پس از انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با حضور دستیاران ایرانی او مطرح شد. مدیران استقلال از ساپینتو خواسته بودند برای اینکه زودتر با فضای فوتبال ایران آشنا شود باید یک ایرانی در کنارش داشته باشد که سرمربی پرتغالی مخالفتی نکرد. مصطفی آجورلو و مدیران استقلال گزینه‌هایی مثل وحید طالب‌لو، آرش برهانی، خسرو حیدری، مجتبی جباری و ... را در نظر گرفته‌اند که هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند چرا که این روزها تمام تمرکزشان روی نقل‌وانتقالات است.

 

برخی از پیشکسوتان استقلال اعتقاد دارند تکلیف دستیار ایرانی ساپینتو باید زودتر مشخص می‌شد تا او در ایران زودتر کارها را پیش ببرد. در این میان، جباری که از او به عنوان جدی‌ترین گزینه ایرانی برای حضور در کادرفنی ساپینتو یاد می‌شود همچنان منتظر تماس مسئولان استقلال است. او که رابطه خوبی با ساکت الهامی سرمربی فعلی هوادار دارد برای همکاری با او در این تیم دعوت شده است اما گفته همچنان منتظر تماس مسئولان استقلال است.

 

جباری در صورتی که پاسخی از مسئولان استقلال دریافت نکند به هوادار می‌رود اما این احتمال وجود دارد که جباری برای سرمربیگری از لیگ پایین‌تر نیز پیشنهاد داشته باشد و به طور کلی قید حضور در هوادار را بزند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸