به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۵۴۳۲
تعداد بازدید: ۱۴۸۵
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
وضعیت هافبک سابق استقلال برای فصل آینده به زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش میدان، قرارداد فرشید اسماعیلی با العربی به پایان رسیده و این بازیکن در لیست خروجی تیم قطری قرار گرفته است. بر این اساس در چند روز گذشته شایعات بازگشت اسماعیلی به لیگ برتر ایران مطرح شده و از دو تیم استقلال و سپاهان به عنوان مشتریان این هافبک تهاجمی نام برده می‌شود. این درشرایطی است که هواداران استقلال در فضای مجازی علیه فرشید اسماعیلی موضع گرفتند و علیه او مطلب نوشتند.

 

پرویز مظلومی، عضو هیئت مدیره استقلال روز جمعه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که اگر فرشید اسماعیلی تمایل داشته باشد و ساپینتو اعلام موافقت کند، او می‌تواند به استقلال برگردد. با این وجود شنیده می‌شود که سرمربی جدید استقلال، فرشید اسماعیلی را تایید کرده اما مشکل دیگری که وجود دارد این است که محسن ابراهیمی، ایجنت کوین یامگا و گابریل پین که مدیربرنامه‌های فرشید اسماعیلی هم هست، در فصل گذشته حاشیه‌های زیادی را برای استقلال به وجود آورد و همین موضوع مدیران استقلال را برای جذب این بازیکن دچار تردید کرده است.

 

ایجنت فرشید اسماعیلی ضمن تکذیب اخبار نقل و انتقالاتی به وجود آمده، اعلام کرد که اسماعیلی هیچ برنامه‌ای برای برگشت به لیگ ایران ندارد و درحال بررسی پیشنهادهای قطر و امارات است. این درشرایطی است که باشگاه سپاهان هم خواهان جذب اسماعیلی است و حتی شنیده می‌شود مذاکرات محمدرضا ساکت با این هافبک ۲۸ ساله، مثبت بوده است. به طوریکه حتی او روز گذشته پست مشترکی با میلاد زکی‌پور و بهنام برزای، دو بازیکن جدید سپاهان منتشر کرد و همین موضوع شایعات پیوستنش به زردپوشان اصفهانی را افزایش داد. حالا باتوجه به این مسائل باید دید اسماعیلی به استقلال برمی‌گردد یا به جمع هم‌بازیان سابقش در سپاهان ملحق خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰