به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۵۲۷۱
تعداد بازدید: ۷۱۰
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
هافبک رئال‌مادرید در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش جنجال‌آفرین شد.

به گزارش میدان، دو تیم اروگوئه و پاناما روز دوشنبه در دیداری دوستانه در ورزشگاه سنتناریو مونته ویدئو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پنج بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید. با وجود پیروزی تیم ملی اروگوئه اما این دیدار با حاشیه عجیبی همراه بود.

 

عکس/ ستاره رئال‌مادرید از رییس جمهور کشورش عذرخواهی کرد!

 

ماجرا از این قرار است که لوییس آلبرتو لاکایا، رییس جمهور اروگوئه برای گرفتن عکس دسته جمعی با اعضای تیم ملی فوتبال با پرچم اروگوئه وارد زمین شده بود. این درشرایطی بود که فدریکو والورده در لحظه عکس گرفتن خم شد و در عکس تیمی حضور پیدا نکرد. برخی آن را طفره رفتن از حضور در عکس با رییس جمهور دانستند و مدعی شدند که فده رابطه بدی با او دارد. این هافبک ۲۳ ساله، در ابتدا این اتهام را رد کرد و گفت که ماجرا یک سوء تفاهم بوده اما کمی بعد با فشار هواداران مجبور به عذرخواهی شد.

 

والورده با انتشار پستی در اینستاگرام در این باره گفت: از آن‌هایی که تصور می‌کنند به رئیس جمهور و پرچم ملی بی‌احترامی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم. در لحظه عکس داشتم جوراب‌هایم را صاف می‌کردم و من همیشه سعی می‌کنم که در دیدگان نباشم چرا که فقط و فقط برای فوتبال زندگی می‌کنم.

 

گفتنی است که والورده پس از درخشش در جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال، در سال ۲۰۱۷ به تیم رئال‌مادرید کاستیا پیوست. او تاکنون ۴۲ بازی با تیم ملی اروگوئه انجام داده که در این مدت ۴ گل به ثمر رسانده است. والورده در این فصل با رئال‌مادرید موفق به کسب دو قهرمانی در لیگ برتر اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شد و همچنین گل پیروزی‌بخش تیمش را در سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا به ثمر رساند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲