به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۵۲۵۷
تعداد بازدید: ۸۵۷
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
دو ستاره تیم منچسترسیتی، هدف نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا قرار گرفته‌اند.

به گزارش میدان، با جدایی احتمالی فرانک دی یانگ، باشگاه بارسلونا به دنبال جایگزینی مناسب برای این هافبک هلندی است. منابع مختلف اسپانیایی خبر داده‌اند در صورتی که بارسلونا در جذب برناردو سیلوا، بازیکن منچسترسیتی ناکام بماند، آبی‌اناری‌ها به سراغ دیگر بازیکن این تیم یعنی ایلکای گوندوغان خواهند رفت.

 

تابستان گذشته، پپ گواردیولا، به برناردو سیلوا اجازه داد تا از این تیم جدا شود اما پیشنهادات قابل توجهی وجود نداشت و این بازیکن ۲۷ ساله در منچسترسیتی ماندگار شد. این در شرایطی است که حالا گفته می‌شود گواردیولا با جدایی سیلوا مخالف است و برای فصل آینده به او نیاز دارد. از سوی دیگر، قرارداد گوندوغان با سیتیزن‌ها تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و در سال منتهی به جام جهانی او می‌خواهد در تیمی حضور داشته باشد که به صورت فیکس به میدان برود. همچنین، گندوغان پیشتر گفته بود در کودکی آرزویش این بوده که روزی پیراهن بارسلونا را به تن کند. با این شرایط، خرید دی یانگ توسط منچستریونایتد می‌تواند به نوعی باعث تضعیف تیم رقیب یعنی منچسترسیتی شود چراکه آن‌ها ممکن است گوندوغان و سیلوا را از دست بدهند.

 

گفتنی است که ایلکای گوندوغان فصل گذشته در مجموع ۴۳ باز برای منچسترسیتی به میدان رفت که موفق شد ۱۰ گل به ثمر برساند و ۶ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند. بر اساس اطلاعات ترانسفرمارکت، ارزش ایلکای گوندوغان، هافبک تیم ملی آلمان، مبلغی معادل ۳۵ میلیون یورو می‌باشد. این درشرایطی است که حالا با توجه به قیمت بالای سیلوا و همچنین عدم اجازه خروج وی توسط گواردیولا از منچسترسیتی، مدیران بارسلونا احتمالا روی خرید گوندوغان تمرکز خواهند کرد. هر چند با توجه به وضعیت مالی بحرانی باشگاه کاتالان، هنوز مشخص نیست که آیا آبی‌اناری‌ها از نظر مالی از عهده انتقال او برخواهند آمد یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲