به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۵۲۴۶
تعداد بازدید: ۱۲۴۷
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
مسئولان استقلال با حضور بازیکنان این تیم در لیگ امارات مخالفت کردند!

به گزارش میدان، پس از جدایی بحث برانگیز فرهادمجیدی از استقلال و موافقت عجیب مدیران این تیم در حالی که مجیدی سه سال با استقلال قرارداد داشت در حال حاضر نام چند بازیکن تیم مطرح شده که گفته می‌شود با مجیدی توافق کردند و قرار است به لیگ امارات رفته و مربی سابق خود را همراهی کنند!

 

اما در این خصوص شنیده می‌شود که مسوولان استقلال محدودیت‌هایی را برای بازیکنان تحت قرارداد استقلال در نظر گرفتند و بازیکنانی که با تیم قرارداد دارند به راحتی نمی‌توانند از مسوولان رضایتنامه دریافت کرده و راهی امارات شوند مگر اینکه قراردادشان به اتمام رسیده باشد و بازیکن آزاد محسوب شوند.

 

گفتنی است استقلالی‌ها پس از جدایی مجیدی از استقلال حساس شدند و با مطرح شدن نام بازیکنان برای حضور در لیگ امارات مخالف هستند. پس از اعلام نام سعید صادقی برای رفتن به تیم کلبا و پس از آن پیشنهاد اماراتی ارسلان مطهری حالا نام رافائل سیلوا مدافع استقلال نیز مطرح است که مورد نظر فرهاد مجیدی قرار گرفته است.

 

گویا مسوولان تیم کلبا به واسطه مجیدی مبالغ بالایی را برای بازیکنان مورد نظر مربی خود در نظر گرفتند که این موضوع استقلالی‌ها را نگران کرده است و خواستار این شدند که سرمربی سابق استقلال بی‌خیال بازیکنان تیم شود تا استقلال پس از جدایی این بازیکنان دچار مشکل نشود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۹