به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۵۲۲۸
تعداد بازدید: ۸۰۹
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
پیش از برگزاری جام جهانی 2022 قطر اتفاقات جذابی در فوتبال ایران رخ خواهد داد.

به گزارش میدان، شب گذشته در نشستی خبری که در جزیره کیش برگزار شد صحبت‌های مهمی در خصوص میزبانی این جزیره در زماتن برگزاری جام جهانی قطر مطرح شد. این صحبت‌ها در حالی انجام شد که در ماه‌های اخیر مقامات بلندپایه کشورمان در چند سطح با قطری‌ها دیدار کردند تا توافقات مهمی درباره میزبانی کیش در جام جهانی مطرح شود.

 

شب گذشته و در جشنواره بین‌المللی جزیره فوتبال تحت عنوان بزرگ‌ترین زیست بومی هواداری جام جهانی در همسایگی قطر اعلام شد که اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در فیفا دی شهریورماه، در جزیره کیش اردو خواهند زد و بازی تدارکاتی خود را در این جزیره برگزار می‌کنند. همچنین برخی از پیشکسوتان مطرح فوتبال دنیا به زودی در کیش حاضر خواهند شد. این اقدامات برای توجه به کیش در زمان برگزاری جام جهانی خواهد بود.

 

همچنین قرار است برای اولین بار در تاریخ، کاپ جام جهانی به ایران بیاید. طبق توافقات صورت گرفته، کاپ جام جهانی به ایران خواهد آمد تا پای این جام به کشورمان باز شود. به احتمال فراوان این جام در جزیره کیش حضور پیدا خواهد کرد اما احتمال اینکه جام به تهران آورده شود هم وجود دارد.

 

این در حالی است که برخی از مسئولان در کیش مدعی شدند که هواداران مکزیک و غنا برای استقرار در زمان برگزاری جام جهانی به کیش خواهند آمد که در صورت رخ دادن این موضوع، اتفاق جذابی برای فوتبال کشورمان رخ خواهد داد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶