به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۵۲۲۲
تعداد بازدید: ۱۱۵۷
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
دو غول‌ بزرگ فوتبال اسپانیا در تابستان به مصاف هم خواهند رفت‌.

به گزارش میدان، دو تیم رئال‌مادرید و بارسلونا، در دیداری دوستانه در ورزشگاه آلیجنت آرنا ایالت لاس وگاس برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دومین بار در تاریخ است که ال‌کلاسیکو در ایالت متحده آمریکا برگزار می‌شود. اولین بار در سال ۲۰۱۷ بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر دو رئال‌مادرید را در ورزشگاه هارد راک شکست دهد.

 

ستاره مرگ، میزبان ال‌کلاسیکو!

ستاره مرگ، میزبان ال‌کلاسیکو!

 

استادیوم آلیجنت، با هزینه ۱.۸ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰ افتتاح شده و محل بازی‌های خانگی تیم فوتبال آمریکایی رایدرز است. این ورزشگاه در شهر پارادایز در جنوب لاس وگاس قرار گرفته است که گنجایش حضور ۶۵ هزار تماشاگر را دارد. علاوه بر سقف متحرک، تکنولوژی‌های جالب دیگری در این استادیوم مورد استفاده قرار گرفته که بسیار قابل توجه است.

 

ستاره مرگ، میزبان ال‌کلاسیکو!

 

پنل‌های متحرک موجود، این امکان را می‌دهد که از نور مصنوعی بسیار زیبایی ایجاد شود که همین موضوع آلیجنت آرنا را به مدرن‌ترین سیستم نورپردازی و صداپردازی در کل استادیوم‌های جهان تبدیل کرده است. نکته قابل توجه این است که آلیجنت آرنا در زمان افتتاح، با ستاره مرگ در مجموعه جنگ ستارگان مقایسه شد.

 

شایان ذکر است که این دیدار در گرم‌ترین ماه سال لاس وگاس برگزار خواهد شد و حتی دمای هوا بین ۳۵ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد تخمین زده می‌شود. این در شرایطی است که سیستم تهویه هوای استادیوم باعث می‌شود تا بازی در شرایط ایده آلی برگزار شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶