به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۵۲۱۸
تعداد بازدید: ۱۰۳۳
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
مدیر عامل استقلال نسبت به عملکرد برخی از مسئولان این تیم انتقاد کرد.

به گزارش میدان،سردار آجورلو از طرف مدیران استقلال و اعضای هیات مدیره تیم مامور شده است تا بازیکنان و مربی تیم را انتخاب کرده و به اعضای هیات مدیره اعلام کند زیرا وی اختیار تام دارد و پس از بررسی شرایط نام نفرات را به اعضای دیگر تیم معرفی می کند.

 

گفتنی است مدیرعامل استقلال در مورد جذب بازیکن جدید به مسوولان تیم اخطار داده است تا صحبتی در مورد گزینه ها انجام ندهند و زمانی که شرایط ایده آل بود در خصوص مربی و بازیکنان تیم اعمال نظر کنند.

 

این در حالی است که صحبتهای اخیر چند تن از اعضای هیات مدیره استقلال با مخالفت و عکس العمل منفی سردار آجورلو همراه بوده و مدیریت استقلال اعلام کرده که تا حد امکان مسوولان استقلال پاسخگوی خبرنگاران نباشند تا از حواشی اطراف تیم کاسته شود.

 

آجورلو به دلیل جدایی فرهاد مجیدی و عدم توافق با گزینه های مربیگری استقلال شدیدا تحت فشار است و مصاحبه دیگر اعضای تیم حاشیه های زیادی به وجود می آورد که در مقطع کنونی به ضرر استقلال و روند کاری مدیران تیم است به همین دلیل به مدیران تیم پیغام داده است که کمتر مصاحبه کرده و در خصوص مسائل مربوط به مربیان قبلی و بازیکنان و حتی گزینه های جدید صحبتی به میان نیاورند تا اعضای باشگاه در آرامش به کار خود ادامه دهند و اتفاقات مثبتی را برای تیم رقم بزنند.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶