به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۱۷۰
تعداد بازدید: ۹۰۷
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵
ستاره جوان فرانسوی در آستانه پیوستن به رئال‌مادرید قرار دارد.

به گزارش میدان، دو باشگاه رئال‌مادرید و موناکو برای انتقال اورلین شوامینی به توافق نهایی رسیده‌اند. این در شرایطی است که ستاره ۲۲ ساله در فصل گذشته عملکرد درخشانی در تیم موناکو از خود به نمایش گذاشت و مورد توجه باشگاه‌های بزرگی همچون لیورپول و پاریسن ژرمن قرار گرفته بود.

 

آینده جذاب در انتظار رئال‌مادرید!

 

با جذب شوامینی حالا کارلو آنچلوتی برای فصل آینده، ده بازیکن جوان و باکیفیت در ترکیب تیم خود خواهد داشت که با بازگشت بازیکنان قرضی این عدد، می‌تواند افزایش پیدا کند. لونین ۲۳ ساله درون دروازه حضور دارد و ذخیره تیبو‌ کورتوا است. میلیتائو با ۲۴، وایخو با ۲۵ و میگل گوتیرز با ۲۰ سال سن، خط دفاعی رئال را تشکیل می‌دهند.

 

در خط هافبک، فدریکو والورده با ۲۳، کاماوینگا با ۱۹، سبایوس با ۲۵ و شوامنی با ۲۲ سال حضور دارند که براهیم با ۲۲ و کوبو با ۲۱ سال سن، می‌توانند به آنها اضافه شوند. در خط حمله هم وینیسیوس و رودریگو با ۲۱ سال سن حضور دارند و یوویچ ۲۴ ساله است.

 

با این شرایط رئال‌مادرید برخلاف رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا آینده درخشانی را با بازیکنان جوان پیش‌رو دارد. از سوی دیگر بارسلونا رویه دیگری را اتخاذ کرده و به دنبال جذب بازیکنان بالای ۳۰ ساله از جمله لواندوفسکی، دی‌ ماریا، مارکوس آلونسو و آزپیلیکوئتا است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵