به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۲
۵۱۶۰
تعداد بازدید: ۳۱۵۹۹
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
یکی از مدافعان خارجی لیگ گزینه زوج پورعلی‌گنجی در پرسپولیس است.

به گزارش میدان، پس از جذب مرتضی پورعلی‌گنجی توسط پرسپولیس مسئله زوج این بازیکن در قلب خط دفاع پرسپولیس به مسئله‌ای مهم تبدیل شده است. به نظر می‌رسد قرارداد سیدجلال حسینی با پرسپولیس تمدید نشود، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، فرشاد فرجی و وحدت هنانوف هم مدافعانی هستند که روی آنها برای زوج پورعلی‌گنجی به عنوان نفر اصلی حساب نشده است.


از همین رو باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع بلند قامت هستند تا کنار مدافع ملی‌پوش خود قرار بدهد. در این خصوص شنیده شده مراحل پیوستن گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان به پرسپولیس طی شده و این بازیکن مدنظر کادرفنی سرخپوشان است.


در این بین جذب بازیکنانی مانند موسی کولیبالی و محمدحسین فلاح فعلا در دستور کار پرسپولیسی‌ها نیست. البته اگر جذب گولسیانی انجام نشود باشگاه پرسپولیس به سراغ کولیبالی و فلاح می‌رود و اگر در این خصوص هم موفقیتی حاصل نشد به دنبال جذب یک مدافع خارجی خواهند رفت.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
Iran (Islamic Republic of)
حمید
3
8
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
یحیی جون هر کی دوست داری هنانوف رد کن بره
Iran (Islamic Republic of)
حسین پورزاد پرسپولیسی
7
3
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
گل ممد جان واقای شاعر مطهری تمام کادر فنی بنجل هستید حنانوف از بارسلون و تیمروف بایر مونیخ و منوچهرف از یونتوس و فرجی از پدیده اسپانیا و مهدی خانی از والنسیا چقدر بازیکنان توپ وتاپ بودن این ها حیف شدند اومدن پرسپولیس خدایی گل محمدی نابغه فوتبال ایران طفلک تو تیم فولاد ایتالیا بازی می‌کرده مطهری هم افغان آباد سیرجان
Japan
بهمن حسین پور
0
1
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
من منتقد همیشگی یحیا بوده وهستم اما برخوردایشونو با آقای رضائیان پرمدعا صددرصد تاییدمیکنم رامین درسالهای اوجش هم بازیکنی پرحاشیه وخودخواه بود وبه تنهایی میتوانست یک باشگاا را بهم بریزد( البته باشگاه خودشو) خیلی خوشحالم که یحیا هم مث آقای برانکو خیلی زود ناک اوتش کرد دم هردوشون گرم.... البته رامین الآن دیگه حرفی برای گفتن نداره فقط ادای یه بازیکنو درمی آورد بره که برنگرده
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰