به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۵۱۱۲
تعداد بازدید: ۶۳۹۹
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مدیران باشگاه استقلال، در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود برای مربیگری این تیم هستند.

به گزارش میدان، با استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال حالا گزینه‌های زیادی برای هدایت سکان آبی‌پوشان مطرح شده‌اند. بر این اساس شنیده می‌شود جواد نکونام، سرمربی فولاد به نیمکت استقلال بسیار نزدیک‌ است‌.

 

در همین زمینه، شایعاتی مطرح شد که مسئولان استقلال برای مذاکره با گزینه خارجی خود به امارات سفر کرده‌اند. این درشرایطی است که سرانجام مشخص شد هیچ نماینده‌ای از باشگاه استقلال جهت مذاکره با مربیان خارجی، ایران را ترک نکرده تا همین امر شایعه سرمربیگری نکونام را تقویت کند.

 

آمار عجیب سرمربی فصل آینده استقلال!

 

بازی هفته گذشته مقابل سپاهان، صدمین تجربه مربیگری جواد نکونام بود و حالا با بازی روز پنجشنبه مقابل شهرخودرو، او به ۱۰۱ بازی رسیده است. در این میان، نکته قابل توجهی در کارنامه مربیگری جواد نکونام وجود دارد. او تاکنون با تیم‌های نساجی و فولاد ۱۰۱ بازی در لیگ برتر سرمربیگری کرده که فقط ۹ بار موفق به ثبت برد با اختلاف بیشتر از یک گل شده است.

 

علاوه براین، تیم‌های تحت هدایت نکونام در ۱۰۱ بازی فقط ۹۶ گل به ثمر رسانده‌اند. نکونام با این آمار، کمترین میانگین گل زده یک سرمربی در تاریخ لیگ برتر با حداقل ۵۰ بازی را به نام خود ثبت کرده است. او از این لحاظ پایین‌تر از مظلومی، دایی و حتی منصوریان قرار گرفته است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵