به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۵۰۶۷
تعداد بازدید: ۸۹۷
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
پس از اعلام جدایی فرهاد مجیدی از استقلال حالا صحبت از جدایی مدیرعامل تیم است.

به گزارش میدان، پس از اعلام جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و اینکه این مربی قصد دارد پس از قهرمان کردن این تیم به لیگ امارات برود و در این کشور مربیگری کند تا در کنار فرزندانش باشد حالا بحث جدایی مصطفی آجورلو مطرح شده تا شوک تازه‌ای به هواداران این تیم وارد شود.

 

شنیده می‌شود مدیریت استقلال قرار است در فدراسیون فوتبال به کار خود ادامه دهد و به همین دلیل از باشگاه استقلال به فدراسیون نقل مکان می‌کند. این البته شایعه‌ای است که نزدیکان مدیرعامل استقلال آن را قویا رد می‌کنند اما به هر حال این موضوع در جامعه فوتبال شنیده می‌شود.

 

البته در این خصوص صحبتی از سوی مصطفی آجورلو مطرح نشده است و مدیریت استقلال در حال حاضر در باشگاه به کار خود ادامه می‌دهد اما با توجه به کسب عنوان قهرمانی و رضایت اعضای تیم از مدیریت آجورلو امکان تغییر شرایط نیز وجود دارد.

 

از طرفی هواداران استقلال به مدیریت باشگاه اطمینان کامل دارند و راضی به تغییرات نیستند اما همین شایعه آنها را نگران آینده تیم خود کرده است. حالا باید دید آجورلو در مقابل اصرار هواداران کوتاه آمده و در استقلال می‌ماند یا شایعات اخیر رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۱