به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۵۰۲۹
تعداد بازدید: ۶۲۲
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
وضعیت دفاع چپ پرسپولیس برای فصل آینده نامشخص است.

به گزارش میدان، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات، گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون انتقال بازیکنان مختلف به تیم‌ پرسپولیس مطرح شده است. به طوریکه روز پنجشنبه استارت نقل و انتقالات سرخپوشان با تمدید مهدی ترابی زده شد و بلافاصله پس از آن مرتضی پورعلی گنجی هم با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

 

در این بین، پست دفاع چپ یکی از دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی در طول فصل جاری بوده است و حالا به نظر می‌رسد او به دنبال ترمیم این ضعف است. این در شرایطی است که از روزهای گذشته شایعاتی به گوش می‌رسد که امید نورافکن، میلاد زکی‌پور و میلاد محمدی، گزینه‌های مدنظر گل‌محمدی برای فصل آینده هستند.

 

هر کدام از این سه بازیکن برای جدا شدن از تیم‌های خود و پیوستن به پرسپولیس شرایط خاص خود را دارند. میلاد محمدی با تیم آ اک آتن قرارداد دارد و جدایی او از این تیم یونانی منوط به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه است. همچنین درحالی نام میلاد زکی‌پور برای حضور در پرسپولیس مطرح شده که از او به عنوان یک استقلالی دو آتیشه نام برده می‌شود و همین امر اعتراض هواداران پرسپولیس را در فضای در پی داشته است. علاوه بر این امید نورافکن، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل جاری، یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد و نسبت به زکی‌پور و محمدی شرایط سخت‌تری برای پیوستن به جمع سرخپوشان خواهد داشت. علاوه بر نفرات ذکر شده، در روزهای گذشته زمزمه‌‌هایی از حضور وحید حیدریه، مدافع فولاد خوزستان هم به گوش ‌می‌رسد.

 

با این وجود، سعید آقایی و علی شجاعی در حاضر دو بازیکن تخصصی پرسپولیس در دفاع چپ هستند و شنیده می‌شود که هردوی آن‌ها در تابستان از جمع سرخپوشان جدا خواهند شد. این در شرایطی است که وحید امیری و علی نعمتی هم توان بازی در دفاع چپ را دارند و حالا باید دید یحیی گل‌محمدی برای ترمیم این پست، بازیکنان جدیدی را به خدمت می‌گیرد یا از داشته‌های فعلی خود استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵