به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۰۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۸۸
جمعه ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
از میان دو هافبک سابق تیم استقلال برای بازگشت به تیم‌شان، باید یک نفر انتخاب شود.

به گزارش میدان، در خبرها اشاره کرده بودیم که برخی بازیکنان سابق استقلال که لژیونر هستند، قصد بازگشت به این تیم را دارند، به خصوص بازیکنانی که در تیم ملی جایی ندارند. از جمله این بازیکنان می‌توان به محمد نادری، علی کریمی، امید ابراهیمی، کاوه رضایی و ... اشاره کرد.

فرهاد مجیدی از عملکرد مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس راضی است اما بحث اصلی او داشتن بازیکنی است که در میانه میدان علاوه بر جنگندگی بازیسازی کند. ابراهیمی و کریمی می‌توانند این نقش را ایفا کنند. هر دو بازیکن تمایل دارند در سال جام جهانی به استقلال بازگردند. برخی از اعضای کادرفنی اعتقاد دارند حضور کریمی بیشتر به درد استقلال می‌خورد اما برخی دیگر اعتقاد دارند ابراهیمی شرایط بهتری دارد.

فرهاد مجیدی اعلام کرده اگر از میان مهدی‌پور و نیک‌نفس یک نفر بخواهد به خاطر داشتن پیشنهاد خارج از کشور از استقلال جدا شود، به این دو بازیکن فکر خواهد کرد. در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر داشتن پیشنهاد برای مهدی‌پور مطرح شده است، از آن طرف هم مسئولان استقلال مذاکرات مثبتی با این بازیکن انجام داده‌اند. 

مهدی‌پور در این فصل نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت به طوری که به تیم ملی دعوت شد و از سوی دراگان اسکوچیچ به بازی گرفته شد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵