به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۰۰۳
تعداد بازدید: ۸۱۸
جمعه ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
رییس اتحادیه اروپا دوباره صدای هواداران مادریدی را درآورد.

به گزارش میدان، مهمترین ویژگی در تاریخ اتحادیه فوتبال اروپا این است که روسای آن در راس بی‌طرفی بودند و تعصب به باشگاه خاصی نداشتند. تا اینکه الکساندر چفرین اسلوونیایی، در سال ۲۰۱۶ به عنوان رییس یوفا انتخاب شد تا این بی‌طرفی را خدشه‌دار کند.

 

چفرین در سال‌های گذشته بارها علیه باشگاه رئال‌مادرید صحبت‌های تندی انجام داده است. این در شرایطی است که حتی در مورد قضیه سوپرلیگ این باشگاه مادریدی را تهدید به محرومیت از مسابقات اروپایی کرده بود.

تا اینکه دوباره روز گذشته چفرین علیه این باشگاه مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد. او در مورد شکایت لالیگا و رئال‌مادرید از پاریسن ژرمن به خاطر قوانین بازی جوانمردانه در مورد کیلیان امباپه گفت: نه باشگاه رئال‌مادرید و نه هیچکس دیگری نمی‌تواند به یوفا بگوید که چه کاری انجام دهد و برای ما تعیین تکلیف کند. آن‌ها بابت رخ دادن اتفاقات اخیر خشمگین هستند اما تا آنجا که من می‌دانم پیشنهاد رئال‌مادرید برای خرید کیلیان امباپه مانند پاریسن ژرمن بود.

 

این مرد، کمر به نابودی رئال‌مادرید بسته است!

 

این مصاحبه رییس یوفا باعث شد که آتش خشم هواداران رئالی لبریز شود. این موضوع تا حدی در فضای مجازی منعکس شد که برخی این شایعه را مطرح کردند که چفرین کمر به نابودی رئال‌مادرید بسته است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴