به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۰۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۶۴
جمعه ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
فصل انتقالات فوتبال همیشه با شایعات عجیبی همراه بوده است.

به گزارش میدان، با شروع فصل نقل و انتقالات فوتبال، شایعات زیادی از رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود. گاهی اوقات، این شایعات کاملا دروغین هستند. آنقدر که ممکن است در نگاه اول حتی آن‌ها را باور نکنید اما در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما شاهد بازی‌های کوین پرینس بواتنگ و پائولینیو برای بارسلونا بوده‌ایم و این‌ها فقط دو نمونه هستند.

در این گزارش به چهار شایعه عجیب نقل و انتقالات در چهار سال اخیر اشاره کرده‌ایم که البته اتفاق نیفتادند.

 

پیتر کراوچ به چلسی در سال ۲۰۱۸
آنتونیو کونته پس از قهرمانی در لیگ با چلسی در سال ۲۰۱۷، با دیگو کاستا، مهاجم اصلی خود، درگیر شد. این در شرایطی بود که چلسی فقط یک مهاجم دیگر داشت و آن آلوارو مورتا بود. بنابراین آن‌ها به دنبال یک مهاجم دیگر بودند و یکی از نام‌هایی که مطرح شد، پیتر کراوچ ۳۶ ساله بود.

کراوچ لاغر اندام آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای خود را در تیم استوک سیتی سپری می‌کرد. بنابراین عجیب بود که نام او را در فهرست خرید تیم بزرگی مثل چلسی ببینیم. درنهایت آبی‌های لندن، اولیویه ژیرو را با ۱۸ میلیون پوند از آرسنال به خدمت گرفتند.

 

با عجیب‌ترین شایعات نقل و انتقالات سال‌های اخیر آشنا شوید

 

ماریو مانژوکیچ به باشگاه ATKMB هند در سال ۲۰۲۱
ماریو مانژوکیچ در سال ۲۰۲۱، مدت کوتاهی در تیم آث میلان بازی کرد و با ثبت عملکردی ضعیف از این تیم جدا شد. پس از آن، رسانه‌های مختلف از پیشنهاد یک تیم هندی به مانژوکیچ پرده برداشتند. این در حالی بود که حتی رسانه کرواتی hrt هم این موضوع را تایید کرد و گفت که این بازیکن منتظر فرصتی برای بازی در هند است.

درنهایت این انتقال انجام نشد و حقیقت هرچه که بود، عجیب به نظر می‌رسید، چراکه هیچکدام از این انتقال سود زیادی نمی‌بردند. مانژوکیچ از دوران اوج خود فاصله گرفته بود و از سوی دیگر باشگاه هندی هم نمی‌توانست دستمزدی که باشگاه‌های اروپایی و همچنین الدوحیل قطر به او می‌دادند را پرداخت کند.

 

با عجیب‌ترین شایعات نقل و انتقالات سال‌های اخیر آشنا شوید

 

کارلوس توز به منچستریونایتد در سال ۲۰۲۰
شیاطین سرخ در سال ۲۰۲۰ از حیث مصدومیت‌ها بدشناس بودند. دوری سه ماهه مارکوس رشفورد، باعث شد که آن‌ها برای خرید یک مهاجم دیگر اقدام کنند. این در شرایطی است که در بین فهرست خرید، نام کارلوس توز مطرح شده بود. این بازیکن در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ بازیکن منچستریونایتد بود و حتی با این تیم سابقه قهرمانی چمپیونزلیگ را هم داشت.

توز در ۳۶ سالگی به سر می‌برد. علاوه بر این بوکاجونیورز شرایط خیلی مطلوبی نداشت و این بازیکن بی‌میل نبود که به یونایتد برگردد. درنهایت مشخص شد که هیچ پیشنهادی رسمی به این بازیکن ارائه نشده و همه چیز در حد شایعه بوده است.

 

با عجیب‌ترین شایعات نقل و انتقالات سال‌های اخیر آشنا شوید

 

مارتین استکلنبرگ به رئال‌مادرید در سال ۲۰۱۹
کیلور ناواس جای خود را در ترکیب اصلی به تیبو کورتوا داده بود و این بازیکن از نیمکت‌نشینی در برنابئو ناراضی بود. بنابراین لوس بلانکوس باید به دنبال جانشینی برای ناواس می‌گشت.
بر این اساس، شایعه شد که رئال‌مادرید با مارتن استکلنبرگ، دروازه‌بان سوم اورتون وارد مذاکره شده است.

استکلنبرگ در ترکیب اورتون جای خود را به جوردن پیکفورد و جوناس لوسل داده بود و همین موضوع باعث غیرقابل باور شدن این انتقال شده بود.
در نهایت، رئال مادرید با انتقال ناواس به پاریس موافقت کرد و آلفونس آرئولا به مدت یک فصل به صورت قرضی به مادرید آمد.

 

با عجیب‌ترین شایعات نقل و انتقالات سال‌های اخیر آشنا شوید

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵