به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۹۸۲
تعداد بازدید: ۱۱۹۵۹
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
یک بازیکن جوان برای پیوستن به پرسپولیس با این باشگاه توافق کرده است.

به گزارش میدان، با اینکه هنوز فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشورمان به اتمام نرسیده و البته فصل نقل‌وانتقالات تابستانی هم به صورت رسمی شروع نشده، اما اخبار و شایعات نقل‌وانتقالاتی غیررسمی در خصوص تیم‌های لیگ برتری به گوش می‌رسد.

یکی از این تیم‌ها که قاعدتاً فصل نقل‌وانتقالات پرسروصدایی را دنبال خواهد کرد پرسپولیس است. پرسپولیسی‌ها که پس از پنج فصل قهرمانی این فصل نتوانستند به این مقام برسند برای ترمیم و تقویت تیم خود برنامه دارند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی برای فصل آینده به توافق قطعی دست پیدا کردند تا این دو بازیکن ملی‌پوش جزو اولین خرید‌های یحیی گل‌محمدی باشد. منهای این دو بازیکن پرسپولیس ظاهرا با یک بازیکن دیگر هم به صورت قطعی به توافق رسیده و در روز‌های آینده خبر امضای قراردادش را رسانه‌ای خواهند کرد.

محمد خدابنده‌لو هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که سهمیه امید هم محسوب می‌شود بازیکنی است که با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق کامل رسیده و پس از بازگشت تیم امید از مسابقات پیش رویش قرارداد خود را با پرسپولیس امضا می‌کند تا او هم به جمع سرخپوشان به پیوندد.

این در شرایطی است که گفته می‌شود در پست خدابنده‌لو احتمال یک یا دو بازیکن از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهند شد و جذب او هم به خاطر همین مسئله است. خدابنده‌لو جز بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران است که در یکی دو فصل گذشته خودش را توانسته مطرح کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷