به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۹۶۵
تعداد بازدید: ۹۵۳
سه‌شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
ستاره بارسلونا مورد توجه دو باشگاه بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش میدان، باشگاه پاریسن ژرمن روزهای شلوغی را در نقل و انتقالات سپری می‌کند. مدیران این باشگاه پس از تمدید با کیلیان امباپه حالا برای توافق با ستاره‌های بزرگ تیم‌های دیگر، وارد مذاکره شده‌اند.

 

بر این اساس شنیده می‌شود که باشگاه پاریسن ژرمن علاقه‌مند به جذب فرانک دی یانگ، هافبک بارسلونا است. این ملی‌پوش هلندی، تابستان امسال نیوکمپ را ترک خواهد کرد و از چندین تیم به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می‌شود. با وجود اینکه اریک تن هاگ، سرمربی جدید منچستریونایتد به دی یانگ علاقه خاصی دارد اما حالا پاریسن ژرمن به رقابت برای جذب این بازیکن ۲۵ ساله پیوسته و به نظر می‌رسد شیاطین سرخ کار سختی داشته باشند.

 

غول فرانسوی وارد می‌شود/ کار سخت منچستریونایتد برای جذب این بازیکن!

 

فرانک دی یانگ پیش از اینکه در سال ۲۰۱۹ از آژاکس به بارسلونا برود، مورد توجه باشگاه پاریسن ژرمن قرار گرفته بود. حالا تیم فرانسوی این فرصت را دارد تا علاوه بر تمدید سه ساله با امباپه و جذب هافبک هلندی بارسلونا، تیم قدرتمندی را روانه مسابقات فصل آینده کند.

 

گفتنی است دی یانگ در این فصل ۴۷ بازی برای بارسلونا در تمامی رقابت‌ها انجام داده و موفق به زدن ۴ گل شده است. این در شرایطی است که باشگاه بارسلونا با کمبود نقدینگی روبرو است. و حالا باشگاه کاتالان می‌تواند با فروش دی یانگ مبلغی در حدود ۶۵ میلیون یورو را به خزانه خود اضافه کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷