به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۴۹۵۸
تعداد بازدید: ۵۴۴
سه‌شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
در جریان اتفاقات تاسف‌بار ورزشگاه یادگار امام تبریز رئیس هیئت فوتبال این استان حرفی زد که جای تامل دارد.

به گزارش میدان، اتفاقاتی که در جریان بازی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس رخ داد باعث شد تا اهالی فوتبال واکنش‌های متفاوتی نسبت به آن داشته باشند. در این بین جواد ششکلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اظهارات جالبی داشت که بسیار قابل نقد است.


تعداد زیادی هوادار تراکتور برای تماشای این بازی وارد ورزشگاه شده بودند که مسئولان تیم تراکتور نیز بر این موضوع اذعان داشتند. آنها قبول دارند تعداد حاضرین بیش از تعداد بلیت‌های فروخته شده بود. از سویی جواد ششکلانی ، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در صحبت‌هایش مدعی است این دو تیم پیش از این نیز سابقه چنین درگری‌هایی داشته و اغلب تنش بین آنها وجود داشت. به این ترتیب کاملا مشخص است که مسئولان برگزرای این بازی از جمله هیئت فوتبال به احتمال تنش در این بازی واقف بودند.


حال این سوال پیش می‌آید وقتی آقایان با توجه به سابقه دو تیم پیش‌بینی چنین تنشی را می‌کردند چرا قبل از شروع بازی به جد با این موضوع برخورد نکرده و تمهیدات لازم را نیاندیشیدند؟ قطعا آن همه سنگ به راحتی وارد ورزشگاه نشده است. حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که برخی از سنگ‌ها را از سکوهای ورزشگاه هم کنده باشند قطعا یا ورزشگاه برای برگزاری بازی آماده نبود و یا وسیله‌ای برای تخریب سکوها در اختیارشان بوده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶