به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۴۹۴۹
تعداد بازدید: ۷۳۵
دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
لژیونر ایرانی پورتو همراه با این تیم، قهرمان جام حذفی پرتغال شد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در فینال جام حذفی به مصاف تیم توندلا رفت و توانست با پیروزی سه بر یک مقابل این تیم برای هجدهمین بار قهرمان این مسابقات شود. مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و توانست دو گل برای پورتو به ثمر برساند.

 

عکس/ ستاره تیم‌ملی ایران به دایی و کریمی رسید

 

پیش از این طارمی در فصل جاری با ۲۰ گل و ۱۲ پاس گل، موثرترین بازیکن لیگ برتر پرتغال شده بود. حالا این ملی‌پوش ایرانی در این فصل علاوه بر قهرمانی در لیگ، جام حذفی را هم به دست آورد تا به جمع سایر لژیونرهای ایرانی ملحق شود که توانسته همراه تیم‌های خود دوگانه لیگ و حذفی را به دست بیاورند.

 

علی دایی در سال ۱۹۹۸ به بایرن‌ مونیخ پیوست و پیش از شروع فصل بوندسلیگا توانست با این تیم قهرمان سوپرجام آلمان شود. در همان سال، دایی همچنین در ۲۳ مسابقه در بوندسلیگا به میدان رفت و به همراه بایرن مونیخ به قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

 

علی کریمی پس از فصل موفقی که در الاهلی امارات سپری کرد، مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفت و در سال ۲۰۰۵ به این تیم پیوست. او در سال اول حضورش در مونیخ، قهرمانی جام حذفی و بوندسلیگا را تجربه کرد.

 

پس از جام جهانی ۱۹۹۸، ایویتسا اوسیم، مربی باشگاه اشتورم گراتس اتریش، خواهان جذب مهرداد میناوند شد. او در فصل ۹۹-۱۹۹۸ همراه با این تیم اتریشی، قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را بدست آورد.

 

سردار آزمون در طی دوران حضورش در لیگ روسیه، با تیم زنیت ۳ فصل متوالی قهرمان شد. این درحالی است که علاوه بر لیگ، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ توانست با زنیت با پیروزی مقابل تیم خیمکی قهرمانی در جام حذفی روسیه را هم به افتخارات خود اضافه کند.

 

وحید هاشمیان سابقه پوشیدن پیراهن چهار تیم آلمانی را دارد. این در شرایطی است که مهم‌ترین افتخار زندگی او با بایرن مونیخ به دست آمد. او با اینکه فرصت چندانی برای حضور در ترکیب بایرن به دست نیاورد اما همراه با این در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ دوگانه لیگ و حذفی را به دست آورد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶