به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۹۴۲
تعداد بازدید: ۵۵۷
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
قطع همکاری فرزاد مجیدی با برادرش احتمال غیبت او در جشن قهرمانی استقلال را به وجود آورده است.

به گزارش میدان،اگر چه فرزاد مجیدی تا نیم فصل حضور پر رنگی در استقلال داشت و همیشه کنار برادر بزرگترش فرهاد حضور داشت اما طی دو ماه اخیر او نه تنها غایب تمرینات استقلال بوده بلکه روی نیمکت این تیم هم حضور نداشته است.

 

مسائل انضباطی فرزاد مجیدی سبب شده بوده تا سرمربی استقلال با برادرش قطع همکاری کرده و اعلام کند دیگر به او نیازی ندارد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در خصوص این موضوع می‌گوید: برای آرامش و انضباط در تیمم با هیچ کسی شوخی ندارم،چه برسد به برادرم و به دلیل حفظ همین شرایط برادرش را از تمرینات اخراج می کند. دو،سه هفته بعد از کنار رفتن فرزاد مجیدی از استقلال او از گروه واتساپ این تیم هم لفت می‌دهد تا قطع همکاری او با سرمربی آبی‌ها قطعی شود.

 

کناره گیری فرزاد مجیدی از استقلال تا جایی جدی تر می شود که او حتی پس از قهرمانی استقلال در لیگ هم واکنش خاصی در صفحه مجازی اش به این اتفاق نشان نمی دهد و این طور که شنیده می شود هنوز او مورد بخشش برادر بزرگتر خود قرار نگرفته است.

 

با این شرایط در حال حاضر فرزاد مجیدی از غایبان جشن قهرمانی استقلال است مگر این که سرمربی استقلال از او بخواهد در جشن آبی ها شرکت کند تا در نهایت حداقل دو برادر در جشن قهرمانی کنار هم کاپ طلایی را بالا ببرند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵