به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۲
۴۹۴۰
تعداد بازدید: ۱۱۸۱
دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
مدافع منچستریونایتد در آستانه بازگشت به پورتو قرار دارد.

به گزارش میدان، الکس تلس، مدافع منچستریونایتد در سال ۲۰۲۰ به جمع شیاطین سرخ پیوست. این بازیکن برزیلی در سال اول حضورش، عملکرد درخشانی در منچستریونایتد داشت و حتی همراه این تیم به فینال لیگ اروپا راه پیدا کرد. این درحالی است که او در فصل جاری ۲۰ بار به میدان رفته و در اغلب بازی‌ها نیمکت‌نشین لوک شاو بوده است.

 

بازیکن منچستریونایتد هم‌بازی طارمی می‌شود؟

 

با این وجود، قرارداد تلس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و باتوجه به اینکه تاثیر بسیار کمی در تیم منچستریونایتد داشته، بعید به نظر می‌رسد که در اولدترافورد ماندنی شود. علاوه بر این به گزارش رسانه‌های پرتغالی، باشگاه پورتو، الکس تلس، کاپیتان سابق خود را زیر نظر دارد و قرار است به زودی پیشنهاد جذب او ارسال شود.

 

منچستریونایتد در سال ۲۰۲۰ برای جذب تلس از پورتو مبلغ ۱۵ میلیون یورو پرداخت کرد. این در شرایطی است که هم‌اکنون ارزش او در ترانسفرمارکت به ۱۷ میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

 

بازیکن منچستریونایتد هم‌بازی طارمی می‌شود؟

 

لوک شاو در فصل جاری عملکرد چشمگیری داشته و به نظر می‌رسد گزینه اصلی اریک تن هاگ در پست دفاع چپ برای فصل آینده باشد. حالا باتوجه به این شرایط باید دید الکس تلس که روزی بازوبند کاپیتانی پورتو را به بازو می‌بست حالا هم‌بازی طارمی در این تیم خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴