به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۴۹۳۲
تعداد بازدید: ۲۸۷۵
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
ستاره فرانسوی تیم پاریسن ژرمن، قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

به گزارش میدان، پس از کش و قوس‌های فراوان، کیلیان امباپه قراردادش را با تیم پاریسن ژرمن تمدید کرد. این درحالی است که گفته می‌شد ستاره فرانسوی برای انتقال به رئال‌‌مادرید با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده است. در روزهای گذشته خبرهایی راجع به پیشنهادهای عجیب باشگاه پاریسن‌ ژرمن به امباپه مطرح شده بود. علاوه بر مسائل مالی، به این ستاره اختیار تغییر مربی و بازیکنان هم داده شد تا او را برای ماندن در پاریس بیشتر وسوسه کنند.

 

راز ماندن امباپه در پاریسن ژرمن فاش شد!

 

در این باره روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو اعلام کرد که زین‌الدین زیدان، کلید ماندن امباپه در پاریس بوده است. حالا باتوجه به اینکه این بازیکن ۲۳ ساله می‌تواند نظر خود را برای تغییر سرمربی اعلام کند، از زیدان به عنوان گزینه اصلی او نام برده می‌شود. البته پیش از این، مدیران پاریسن ژرمن برای جانشینی مائوریسیو پوچتنیو صحبت‌هایی را با زیدان داشته‌اند و باتوجه به عدم موفقیت در لیگ قهرمانان، جدایی این مربی آرژانتینی بسیار محتمل است.

 

راز ماندن امباپه در پاریسن ژرمن فاش شد!

 

کیلیان امباپه به‌ عنوان یک فرانسوی و یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی فرانسه، طبیعی است که زیزو را الگوی خود بداند. یکی از آرزوهای او این بود که روزی، بزرگترین فوتبالیست فرانسوی تاریخ، مربی او شود.

تنها مسئله‌ای که وجود دارد این است که اگر زیدان سرمربی پاریسن ژرمن شود، در مادرید به یک شخصیت منفور تبدیل خواهد شد و هواداران مادریدی این نوع خیانت را به همین راحتی فراموش نخواهند کرد. حالا باید دید زیدان، پاریس را انتخاب می‌کند یا برنامه‌های خود را برای سرمربیگری تیم ملی فرانسه کنار خواهد گذاشت.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
Shafee
0
0
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
دگه نباید امباپه به ریال بیاد چون خیانت بزرگی کرده درحق ریال
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۷