به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۴۸۷۸
تعداد بازدید: ۷۵۷
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
مدتی نسبتا طولانی است که این دو فدراسیون با حواشی زیادی روبه‌رو هستند، وزارت ورزش هم نتوانسته با مهیا کردن زمینه برگزاری انتخابات، آرامش را به این دو رشته بازگرداند.

به گزارش میدان، چهار فدراسیون فوتبال، تیروکمان، دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک این روز‌ها با سرپرست اداره می‌شوند. اوضاع فوتبال که کاملا عیان است و این رشته درحالیکه زمستان امسال جام‌جهانی را در قطر در پیش دارد و گروهش به شکلی است که این امیدواری را ایجاد کرده که شاید برای اولین بار تیمی ایرانی از مرحله مقدماتی صعود کند، اما اوضاع نابسامان و آشفته فدراسیون همه امید‌ها را از بین برده است.


تیروکمان انتخاباتش به تعویق افتاده و گفته می‌شود دست‌هایی در کار است که در تاریخ اعلامی مجدد در خرداد هم مجمع برگزار نشود؛ اما اوضاع در دو فدراسیون دیگر اسفناک‌تر به نظر می‌رسد. در ژیمناستیک حتی استعفا و کنار رفتن زهرا اینچه درگاهی هم مشکلات را حل نکرد و خبری از برگزاری انتخابات نیست. رشته‌ای که خود را به کسب سهمیه المپیک با کیخا نزدیک کرده بود، حالا جعل امضا هم در آن اتفاق می‌افتد و حواشی آنقدر زیاد است که این موضوع مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.


احمد محتشمی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک به تازگی اعلام کرده که از طرف او و با امضایش برای عده‌ای حکم زده شده که اصلا چنین اتفاقی رخ نداده است. او تخلفات رخ داده در این فدراسیون را آنقدر گسترده دانسته که وزیر ورزش خواسته به مسئله ورود کند.


در دوچرخه‌سواری اوضاع حتی به مراتب از ژیمناستیک هم بدتر است. بعد از آنکه فدراسیون جهانی به خاطر مباحث مربوط به دوپینگ، روی فدراسیون کشورمان حساس شد و در ادامه رئیس پیشین نیز با محرومیتی مواجه شده، حالا بر طبل رسوایی دوپینگ این رشته بیش از قبل کوبیده شده و شرایط به گونه‌ای شده که ورزشکاران در فضای مجازی همدیگر را به دوپینگی بودن متهم می‌کنند.


آن‌ها حتی به عناوین قبلی یکدیگر هم رحم نکرده و افتخارات گذشته را محصول استفاده از دوپینگ عنوان کرده‌اند. رسول هاشم کندی که این روز‌ها سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، هم معتقد است این فرهنگ را یک شبه نمی‌شود تغییر داد. اتفاقات رخ داده قبلی به قدر کافی چهره دوچرخه‌سواری ایران را در عرصه بین‌المللی خراب کرده و فدراسیون جهانی به شدت روی این فدراسیون حساس شده است، اما این روز‌ها ورزشکاران حتی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری را هم از اتهاماتی که به همدیگر وارد کرده‌اند، مطلع می‌کنند!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۸