به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۴۷۶۳
تعداد بازدید: ۱۲۱۴
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
اسطوره‌های سابق منچستریونایتد، از فوق ستاره پرتغالی این تیم، درخواست جالبی داشته‌اند.

به گزارش میدان، سال گذشته کریستیانو رونالدو از تیم یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت اما با وجود درخشش او در این فصل، نتایج شیاطین سرخ آن‌طور که انتظار می‌رفت رقم نخورد. کریستیانو رونالدو در این فصل ۳۸ بازی با منچستر در تمامی رقابت‌ها انجام داده و ۲۴ گل و ۳ پاس گل به ثبت رسانده است. اکنون منچستریونایتد با به دست نیاوردن سهمیه لیگ قهرمانان و حذف از جام حذفی و نتایج ضعیف در لیگ، یکی از بدترین سال‌های تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد.

 

به خاطر همین موضوع بسیاری از رسانه‌های معتبر از پشیمانی رونالدو برای بازگشت به منچستریونایتد خبر داده‌اند و احتمال می‌دهند که این فوق ستاره در پایان فصل از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد. همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که اریک تن هاگ، سرمربی جدید منچستریونایتد که از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت، ممکن است رونالدو را نخواهد.

 

این درشرایطی است که روز گذشته دیوید بکام و الکس فرگوسن، اسطوره‌های منچستریونایتد، در مصاحبه‌هایی جداگانه از کریستیانو رونالدو درخواست کردند که او یک فصل دیگر در این تیم بماند. دیوید بکام در این باره گفت: در ۱۵ سال اخیر، رونالدو همراه با مسی بهترین بازیکنان جهان بوده‌اند و حضور او در یونایتد برای هوادار بسیار حائزاهمیت است. رونالدو تمام تلاش خود را در گلزنی و خلق گل انجام می‌دهد که در این سن شگفت‌انگیز است. امیدوارم او یک یا دو سال دیگر در باشگاه بماند.

 

علاوه بر بکام، روزنامه انگلیسی میرور فاش کرد که سر الکس فرگوسن و رونالدو روز گذشته برای صرف چای با هم ملاقات کردند و در آن دیدار اسطوره انگلیسی، از شاگرد سابق خود درخواست کرده که در منچستر بماند تا از میراث خود محافظت کند. شایان ذکر است که چندین رسانه تایید کرده‌اند که تیم پاریسن ژرمن می‌خواهد جای کیلیان امباپه که مورد توجه رئال‌مادرید قرار گرفته را با کریستیانو رونالدو جبران کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۲