به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۴۵۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۲۱
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
مدافع چلسی، با حرکات عجیب خود، سوژه رسانه‌های مختلف شده است.

به گزارش میدان، آنتونیو رودیگر، مدافع ۲۹ ساله چلسی، پس از پیروزی مقابل کریستال پالاس در نیمه نهایی جام حذفی، حرکت جالبی را انجام داد که سوژه فضای مجازی شد.

 

پس از پایان بازی، رودیگر برای مصاحبه با تلویزیون چلسی، درکنار میسون مونت قرار گرفت و درحالیکه که مجری از آن دو نفر، نظرشان را راجع به بازی می‌پرسید، رودیگر نتوانست خود را کنترل کند و با چهره‌ای عجیب به دوربین خیره شد اما زمانیکه مصاحبه‌گیرنده به مونت گفت که به رودیگر توجه کند، آن‌دو بازیکن هر دو از خنده منفجر شدند.

 

حرکات عجیب بازیکن چلسی همچنان ادامه دارد+ عکس

 

این اولین باری نیست که رودیگر با حرکات عجیب و شیطنت‌های خاص خود سوژه رسانه‌ها می‌شود. پس از پیروزی چلسی در فینال جام حذفی مقابل منچستریونایتد در سال ۲۰۱۸، کلیپی از او منتشر شد که در رختکن تیم در حال رقصیدن است.

 

یک سال بعد، رودیگر پس از شکست دادن آرسنال در فینال لیگ اروپا، درحالیکه مائوریزیو ساری، سرمربی چلسی می‌خواست جام قهرمانی را بالای سر ببرد، این بازیکن مصدوم با عصایش به ساری ضربه زد.

 

حرکات عجیب بازیکن چلسی همچنان ادامه دارد+ عکس

 

حرکات عجیب و غریب رودیگر، به همین موارد منتهی نمی‌شود و او در شادی پس از گلزنی انگولو کانته مقابل لسترسیتی، موهای ریس جیمز، هم‌تیمی‌اش را گاز گرفت.

 

حرکات عجیب بازیکن چلسی همچنان ادامه دارد+ عکس

 

قرارداد رودیگر در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و توماس توخل ناامید است که ستاره خود را که مورد علاقه تیم‌های زیادی است،حفظ کند. حالا باید دید آیا این مدافع آلمانی در فصل آینده برای ایجاد لحظات خنده‌دار بیشتر، در چلسی حضور خواهد داشت یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴