به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۳۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۶۵
چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد به هر طریقی شده امروز و فردا دو بازیکن جذب کند.

به گزارش میدان، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه به شدت خوشحال است چرا که کمی از فشار انتقادها کم کرده است. او برای چندمین بار وعده داده که دو بازیکن خوب برای استقلال جذب می‌کند. 

 

مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد بازیکنانی می‌گیرد که هواداران با شنیدن نام‌شان بالا و پایین می‌پرند! این اظهارنظر فتح‌الله‌زاده نشان می‌دهد او به هر طریقی شده قصد دارد بازیکن بگیرد تا بار دیگر به قول خودش بمب تراکانده باشد.

 

فتح‌الله‌زاده در روزهای اخیر پیگیر جذب ریکاردو آلوز، هافبک پرتغالی تراکتور تبریز بوده است. با وجود واکنش تند مدیران تراکتور تبریز، مدیرعامل استقلال اعتقاد دارد آلوز با توجه به بندهای قراردادش می‌تواند به استقلال بیاید. او همچنین سراغ یک بازیکن اروپایی و یک لژیونر هم رفته است. این لژیونر کسی نیست جز علی قلی‌نژاد که در لیگ بلژیک بازی می‌کند. اینکه چقدر وعده‌های فتح‌الله‌زاده تبدیل به واقعیت می‌شود باید منتظر امروز و فردا ماند. 

 

استقلالی‌ها در حالی اقدام به جذب بازیکن خارجی می‌کنند که گفته می‌شود به دلیل باز بودن پرونده استراماچونی، تنها از بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران می‌توانند بهره ببرند که قطعا گزینه اصلی آنها آلوز خواهد بود. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵